33. Защо въобще ти правя компромиси

675 70 3
                                    

ГТН
Ден 8
Реших да напиша имената на всички, които познавам с буквите от играта, която Арън ми донесе. Направих последен оглед на имената и започнах да си ги повтарям. Няма да забравя никой !!!

Ден 9
Когата Арън почука на вратата бързо събирам буквите, за да не ги види, а когато излезе ги връщам на местата им.

Ден 10
Днес Арън ми остави една книга. Жанр: естествено хорър. Вече дори да ми вземе буквите, мога да ги напиша с буквите от книгата.

Ден 11
Повтарям си имената и си говоря сама... по скоро си повтарям случки от детството си, стараейки се да не изпусна нито една подробност.

Ден 12
Днес Арън не се е отбивал... де да не го бях казвала...
Арън: Донесох ти.... Нина какво правиш ?!
Нина: Аз такова...
Арън: Написала си имената на всички... не искаш да ги забравиш нали !?
Нина: Не просто...
Арън: Защо въобще ти правя компромиси ?!
Взе ми играта и излезе от стаята. Добре, че имам план Б...

Ден 13
Скъсах си буквите от книгата и благодарение на страниците, изписани със съответните цифри, успях да напиша и годините им.

Ден 14
Арън: Днес за последно пиеш тези хапчета. И ти остават още 2 седмици до махане на бинта.
Нина: Защо не ме уби ?
Арън: Нина виж... аз не мога да ти го причиня... харесвах те... и все още те харесвам... няма как да ти причиня нещо лошо...
Нина: Не бъди забавен ! Обелиха ми лицето пред очите ти !
Арън: Тогава нямах намерения да те оставя жива... все тая. Утре пак ще се отбия... ако си свършила тази книга, мога и друга да ти донеса.
Нина: Не не... не съм... чета бавно.
Арън: Добрее... и онзи въпрос за "Зеленият път"... писателят е Стивън Кинг.
Намигна ми и излезе... наистина започвам да се плаша...

А/Б
Планирам следващата глава да е по-интересна... съжалявам, ако тази не е била интересна, но не всички глави биха могли да бъдат интересни... както и да е. Приятно четене 😁.

1. Мъчилището *В Процес На Поправка*Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon