Partea 14

32 2 2
                                    

17:50

Nu am mai putut astepta inca 10 minute deci ce-ar fi sa ma pregatesc.Mi-am luat rochia mea alba din dulap.Am pus-o pe mine.Chiar imi accentueaza figura.Sa fiu sincera rochia e de vara dar nu-mi pasa atita timp cit sunt 25 de grade.M-am incaltat in pantofii mei albi cu platforma de 18 cm.Mi-am pus o bratara la picior cu un mic fluturas.Mi-am strins parul intr-un coc ca sa-mi fac machiajul.Dupa mi-am dat drumul la par si m-am pieptanat cu pieptenele meu ionic care este si preferatul meu.Am apucat o suvita mai groasa de par si mi-am dat-o in fata.Mi-am pus cerceii cu diamante mici si deasemenea mi-am agatat colierul primit de ziua mea cu initiala "E".Mi-am luat un sal alb de matase care se asorteaza cu rochia.M-am dat cu parfumul,mi-am luat poseta,am incuiat usa si am dat cheia celor de la receptie.

M-am dat cu parfumul,mi-am luat poseta,am incuiat usa si am dat cheia celor de la receptie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am mers doua strazi pe jos apoi am luat-o la dreapta spre turnul Eiffel.Am mai mers 2 minute si mi-a aparut in fata un panou iluminat unde scria ca mai aveam de mers 10 metri.Deja vazusem o cladire cam de 2 etaje si cu balcon.Am mai mers citiva pasi si am dat nas in nas cu restaurantul "Pizza Italia"Era 19:30.Nu doream sa intru daca mai aveam atita timp.Deci m-am decis sa ma duc la hotelul unde lucrasem sa mai vad cum mergea treaba.Am ajuns in mai putin de 10 minute.M-am uitat pe fereastra sa vad daca locul e la fel cum l-am lasat,daca mai era ceva nou.Se pare ca in locul meu au angajat o fata.Se pare ca nu le era dor deloc de mine.Este 19:45.Cred ca trebuie sa ma intorc.

Bine,am intrat in local.Un aer cald m-a intimpinat de la intrare.Se simtea mirosul pizzei deabia scoase din cuptor.Asta cam m-a facut infometata.Am ramas paralizata cam citeva secunde cind cineva m-a intrebat "Doriti sa rezervati?"M-am uitat in stinga  si vazusei tipul care rezerva mesele.

-De fapt eu...

-Dumneavoastra sunteti domnisoara Elionor Bisset?

-Eu?Da,da eu sunt.

-Ducetiva la etajul 2,la masa de la balcon.

-Bine.

Am cautat cu privirea scarile ce duceau la etajul urmator.M-am urcat pe scarile din sticla care duceau la o incapere cu tapete aurii.Un miros usor de vanilie si portocala isi facea prezenta in incapere.Toate mesele erau ocupate ceea ce m-a speriat, dar m-am ghidat dupa spusele receptionistul"...la balcon".Intr-un colt am observat o masa care aducea o ambianta romantica.M-am apropiat de masa si am vazut o foaie unde scria "rezervat".M-am uitat  in jur sa vad daca mai erau si alte mese la balcon,dar nu.Deci asta ar trebui sa fie masa.M-am asezat pe scaunul din dreapta care oferea o vedere mai buna a turnului Eiffel.Si totusi daca asteptam,mi-am scos telefonul din buzunarul din geanta si am inceput sa ma scriu cu Emily.I-am scris tot ce s-a intimplat pina acum,iar ea mi-a spus cum se termina intilnirea sa-i scriu toate detaliile.Intr-e timp un domn a venit si mi-a intrerupt conversatia.

-Elionor?Chiar nu-mi vine sa cred de cind nu ne-am vazut!

La spusele acestea,mi-am ridicat privirea spre barbatul din fata mea.Nu-mi venea sa cred cu cine am dat ochii.

JURNALUL MEUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum