Mint minden átlagos napon ma is felkeltem,felöltöztem,elbúcsúztam a feleségemtől és az én drága egyetlen fiamtól.De ez a nap más volt nem igazán értettem,hogy miért de gondoltam majd kiderül.Elmentem a munkahelyemre ügyvédként dolgozok a város egy félreeső helyén kevés ember kéri a segítségemet de attól még én szeretem a munkámat.Mivel senki sem jött úgy gondoltam,hogy felhívom az egyik barátomat megkérdezem mit csinál a szabadnapján.De amikor nyúltam volna a telefonom után hirtelen megcsörrent.A feleségem Wendy volt az nagyon megvolt ilyedve és csak azt bírta ismételni hogy:"Gyere haza most azonnal nagyon nagy baj van".Én próbáltam megnyugtatni de ő egyre csak idegesebb lett így eldöntöttem hogy hazamegyek.Viszont teljesen másképp alakultak a dolgok szinte minden út le volt zárva ami haza fele vezetett.Mindenki sikoltozott és menekülni próbált a városból.A rendőrök engem is eltereltek egy másik útszakaszra de én mostmár a végére akartam járni a dolgoknak.Megtudtam hogy az emberek egy vírus miatt elkell haggyák a várost mert az bárkit megfertőzhet és pár óra alatt meg is halhat.Egyelőre senkise tudja mi okozta ezt csak annyit tudnak hogy rettentően veszélyes.Nagyon megijedtem bepánikoltam és csak az volt a célom hogy kiérjek a városból élve.Ekkor hoztam meg életem legrosszabb döntését.
YOU ARE READING
A Vadon Élő
AdventureEgy Ethan John nevű férfi egy váratlan apokalipszis során kénytelen elhagyni szeretett városát és családját.Az erdőbe ver fel egy tanyát és ott próbál túlélni.