1.

406 22 2
                                    

Povím vám jeden příběh, jsem jeho součástí,ale ani trochu toho nelituji, dopadlo to dobře to se nebojte, jenže taky to nebylo úplně zadarmo.

Asi jsem měla štěstí, protože jsem udělala šlehačku, která se obešla bez jakých koliv obětí, jediný co nepřežilo byla naše oranžová zeď, která nyní vlastnila bílé fleky po všech stranách, ale pro mě jakožto nejsmolnějšího člověka na této planetě to byl pokrok, upřímně si myslím, že bych byla schopná si useknout ruku tupým nožem, protože moje budoucnost si ze mě neustále střílela.

Myslela jsem, že to unesu a pomalu jsem se začala smiřovat s doživotní smůlou, jenže v mém životě není nic stálé nebo trvalé. To bych pak nebyla já... Pustila jsem se do jídla a se spokojeným úsměvem si prohlížela naší nově flekatou zeď, ze které to nešlo smýt. Nebo jako šlo, ale pak se ty fleky jen zvětšili a tak jsem to nechala na osudu.

,,au?!" zavřískala jsem když jsem se spálila o horkou vodu, zrovna jsem chtěla umýt -už- prázdnou misku od šlehačky, já věděla, že jsem dneska měla moc velké štěstí.

Ale vše se začalo pomalu měnit, vše se otočilo vzhůru nohama, po tom co jsem potkala tebe.

Tak nová short story :3
Abych vás jen ukistila pokud to někdo četl předtím... (vážně v to právě doufám? xD) měla jsem jiný účet a tak jsem se přemýstila sem a troch to vylepšila <3 věřte, něvěřte, ale vrátila jsem se v plné síle, ale s málo časem... takže uvidíme jak pravidelně budu tuto storku vydávat, protože jak se tak znám, tak to nevyjde ~_~ fighting! (Pardon to mám z těch k-serialů) Zase jsem se rozpovídala... možná je to i delší něž ta kapitolka xD, asi jsou všichni líní si to číst, lmao tak to zkrátím a naposledy vám vyliji co mám na svém zvrhlém ( ͡° ͜ʖ ͡° ) srdci: První věta, se mnou vůbec nesouvisí ano :) je to součást knihy. <3
Lav ya~~~

MischanceKde žijí příběhy. Začni objevovat