A fiúk villámgyorsan suhantak le a sziklán és egy hatalmas ugratás után már repesztettek is Cloud után.
-Hogy ezeknek miért kell folyton üldözniük egymást, azt sosem fogom megérteni...- tűnődtem.
- Ilyenek a fiútesók!- válaszolt a kérdésre Kadaj.
Én erre csak felvontam a fél szemöldököm.Yazoo hosszú fehér hajába belekapott a szél.Kezét felemeltebés előrenyujtotta.Ezután a földből füst vagy valami olyasmi kezdett kiszivárogni.Csak ez élt. És mozgott. Olyan gyorsasággal, ahogy Yazooék mentek. Ezekből a gomolyagokból késöbb négylábú fura mutáns lények lettek. Ezek az izék azonnal rátámadtak Cloudra.
Én és Ayami szoborként álltunk a szikla szélén. Mindketten aggodalmasan néztük az eseményeket.
Eközben Kadaj a telefonján beszélt a "Főnökkel". Ő a Shinra megalapítója. Nekűnk ellenségünk, de mégis valamiért így szólítjuk.Odalennt Cloud kioldotta a fegyvereket, így azok a motor két oldalán mutatták a választékot. Ő kapásból kivett egy hatalmas, és nagyon hosszú kardot és azzal vágta a mutánsokat.
Ezt a helyzetet, hogy Cloud másra figyel, Yazooék is kihasználták. Loz a bal kezén levő vas karvédő, elektrosokkoló vagy mi vegyvert élesítette ki, míg Yazoo a Velvet Nightet ( azt hiszem ) , ami egy erős pisztoly volt. Még kardozni is lehetett vele. Yazoo célba is vette Cloudot és elsütött jónéhányat.
- Hol van Anya?- ordította oda neki, melléérve Loz. Teljes erejéből oldalába ütközött, direkt így forogni kezdtek mind a ketten. Ekkor jelent meg Yazoo még egy csapással, csakhogy ezt Cloud most kivédte.
- Merthogy nálad van ugye?- kérdezte Yazoo gonosz kacajjal a végén.
Végre ismét egyenesen haladtak és nem körbe körbe. Cloud most csakis Lozzal foglalkozott. Talán el is felejtette, hogy két ellenfele van.
Hirtelen Loz lehúzott jobra. Cloud nem értette miért de mikor előre nézett megvilágosult elötte. Yazoo teljes sebességgel repesztett felé. Egy ideig azt lehetett hinni, hogy összemennek, mikor Yazoo lazán felkapta a motor hátsókerekét és így pont Cloud fölött termett. Fegyverét rászegezte és meghúzta a ravaszt. A lövedék eltalálta Cloud szemüvegét, ami el is repült, és egy kis sebet hagyott a homlokán.-Tényleg!Nem mondod, hogy megtaláltátok!- mondta nevetve Kadaj a telefonba.- nekidőlt a motorjának és egyből komolyra fordította a szót.- De ezt nem veled fogom megbeszélni! Add ide a főnököt!
Mi kicsit távolabb néztük az eseményeket. Láttuk, hogy Yazooék visszajönnek. Kadaj is befejezte a trécselést a "Főnökkel" és indulásra késsz volt. Mi is seperc alatt felpattantunk a járgányunkra. Kadaj és Cloud egy gúnyos tekintetet váltottak és Kadaj már el is indult. Még visszanézett ránk. Bolitott egyet és elhajtott a többiek után. Mi pedig a másik irányba szöktettünk le a sziklán.
Cloud kedvesen megvárt minket, így együtt mentünk a búvóhelyére...Remélem tetszik az új rész!Sietek a kövivel!:-)
~ ST ~