2. Bölüm

2K 78 13
                                    

Selam arkadaşlar :D Yeni bölüm için hazır olun  D:ASD:AS:DAS:D sizin kadar heyecanlandım :D 

Yuri koşa koşa uzaklaşmışdı. Lay '' arkasından konuşmak gibi olmasın ama kızın gözleri ve saçı renk'mi değiştirdi? ''  Kai '' bencede bu kızda normal olmayan bişi var. Hem kolundaki dövme daha sonra çıktı. Bence çok tuhaf bi olay'' Luhan '' Bence o gangster (yani katil demek)'' Sehun '' saçmalama hem normal bi kız gibi duruyodu'' Chen '' güldürdün Sehun ya '' Kai '' tamam hadi yurtta konusuruz gece gece dışarda dikiliyoruz 12 kişi birden sapık sancaklar. '' diyerek yurta gittiler...

Sabah ~ Yuri'nin evinde...

Yuri '' Kızlar dolapta et kalmamış (:D :D aynı ben) Michi '' O değilde ben rujumu bulamıyorum!!'' Yuri '' Aman Allah'ım rujunu bulamıyor hepimiz ölücez!!'' Michi '' dalga geçme Yuri!! çok önemli bir durum cafe'ye makyajsız çıkamam!''  Yuri '' al biraz böğürtlen sür koyu bir renk gelir dudağına ( :DAS:Da) Michi '' off!!  bare hazırlanda gidelim.'' Yuri '' iyide diğerleri nerde ? '' Michi '' Diğerleri ormanda kamp yapıyolar anladın?'' Yuri '' anladım.'' 

Sabah ~ EXO'nun yurdunda...

 Kai '' kapatın şu TV'nu '' Lay '' heh başladık azarlamalara.'' Kris '' Hadi hazırlanın çabuk'' Sehun '' Çorabımın teki kayıp ( :D: DA:SD:AS yazarken koptum)''  Luhan '' Cafe'de kahvaltı varmı? '' Chen '' yok öğlehvaltı var (yazdıgımı okuyana helal)'' 

Cafe'ye ilk EXO gelmişti ve üst katta yer bulup kahvaltı yapıyorlardı...


Yuri '' Kurt gibi acıktııım!!'' Michi '' Kurt olduğun için olabilir mi akıllı?'' Yuri '' hıh... Ben üst katta yemek istiyorum''  Michi ''Tamam siparişleri alalım'' siparişleri alıp yukarı kata çıktılar. EXO Yuri'yi görünce '' Bu dün geceki kız değil mi?'' Kris '' bi bakıyım aha vallaha o'' Luhan Yuri'yi görünce bir bir garip olmuştu. Sehun şaşkınlıkla Michi'ye bakıyordu. Yuri onları görünce '' Aman Allah'ım onlar burda!!'' Michi EXO grubunu gördüğünde '' BU EXO!!!!!!!!!!'' Yuri ''Burda ne yapıyorlar acaba'' Kris kızlara eliyle gel işareti yapıp '' Hadi gelin'' diyerek gülümsedi. Yuri ve Michi onların yanına gelerek iki tane sandalye alıp oturdu. Yuri '' sizde mi burda kahvaltı yapıyorsunuz? '' Kris '' evet ama siz pek öyle yapmıyorsunuz menünüzde sadece et var ''  Yuri ona gülümseyerek '' Ben et oburum ( Ayıptır söylemesi Yuri benim kopyamdır.)'' Kris '' seninle iyi anlaşıcaz galiba ( Ayıptır söylemesi EXO grubundan en sevdiğim 2. üyedir Kris.)'' Yuri '' hahah bencede.'' Michi '' öpüşseydiniz!!!!'' Yuri ona dik dik bakıp dön önüne işareti yaptı. Kris '' ahahha (anca güler zaten COOK COOOOL!!!)'' Luhan '' öhöm...ayıp oluyor.'' Yuri '' hıh? '' Luhan '' ah yok bişi...'' Kris ve Sehun çaktırmadan gülüşüyorlardı herhalde olayı anlamışlardı. Michi'de olayı son dakikada çakmıştı koluyla Yuri'yi dürtüyordu. Yuri '' hıh söyle meleğim.'' Michi, Yuri'nin kulağına fısıldayarak '' Bence Luhan senden hoşlanıyor çaktırma'' Yuri birden gözlerini patlatarak Michi'ye döndü ve '' yok canım ahahaha nerden çıktı buuuuuu.'' Michi '' hıhı evet Yuri kimse anlamadı zaten dimi? '' Kris ve Sehun aynı anda '' hıhı '' Yuri '' Michi çabuk ye daha diğerlerini almak için kampa gidicez.'' Kris '' ne kampı ve sizden daha çok varmı?! '' Michi '' hemde 10 tane daha '' Yuri tabağındaki herşeyi yiyip kalktı ve '' ee hadi bakalım uzun yok bizi bekler! ''  Kris '' Kaç saatlik bu yol?'' Michi '' Yaklaşık 4 saat filan dimi ormana gidiyoruz.'' Kai '' Durun ozaman bizde gelelim zaten hiçbir planımız yok arabada yer varmı?'' Yuri '' ayıp ettin Kai gelin bizde sıkılıyoruz zaten.'' diyip hesabı ödeyip çıktılar. 

Gelecek bölümde diğerleriyle karşılaşacağız :))) yandaki fotodakide Michi çok tatlı :))

WolfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin