Cast*
-yoon bomi(snsd)
-d.o kyungsoo(exo)
-xi luhan(exo)
-song jihyo
-V(bts)
-Baekhyun(exo)
**********************
Bomi:ish knp kita tk gerak lagini?panaslahLuhan:kjplah D.o tgh check enjin dlu...nti klau rosak kt tgh jalan lagi susah kan?
D.o:ok dh siap jom gerak...
Smuanya msuk ke dlm kereta...
Semasa d.o memandang ke hadapan dia trnampak seorang pkcik dgn pakaian compang-camping brdiri btul² di hadapan keretanya...
..:jgn prgi~kau diburu kematian!!!
D.o seolah-olah boleh mndengar apa yang dikatakan pkcik itu...sdgkn dia brda di dlm kreta...
V:d.o!knp tk gerak lgi?
D.o:ok² jom...
Semasa dlm prjlanan...smuanya sudah dibuai mimpi hanya luhan yang dduk disblah d.o shaja sdg mlayan phone..
D.o:luhan,kau kwn aku kn?
Luhan:yup
D.o:sbnrnya kn...bbrpa hri sblum ni aku ade mimpi yang pelik² la...
Luhan:mcm mne tu?
D.o:aku mimpi yg kite smua ni mati dlm keadaan yg mngerikan..
Luhan:hmmm tk yah lyn sgtlh mimpi tu...mainan tidur je tu..
D.o hnya mndiamkan diri...dn tiba²!
Bomi:argggghhhhh!!!!!!
D.o trkejut!hampir² tk dpt mngawal kereta yg dipandunya..dia mmbrhentikn kereta di bahu jalan...smua yg lena dibuai mimpi tdi terjaga..
D.o:ya!wae?
Bomi:a..aku mimpi kita smua mati dlm keadaan mngerikan!aku tkut!..
Jihyo:dh² jgn lyn mimpi tu...*cuba menenangkan Bomi*
Smntara itu...luhan dn D.o saling melihat antara satu sama lain...
D.o:jdi kita nk truskn prjalanan ke or batalkan je?
Jihyo:truskn jelh..lgipun dh nak dkt dah
D.o:nae..
Sesampainya di destinasi...
Baekhyun:wah!!besarnya rumah omma ngn appa kau!
V:haah,reka bentuk pun mcm rumah inggeris
Jihyo:omma ngn appa aku mmg suka reka bntuk mcm rumah ala² barat ni...
Mereka sibuk dengan rumah itu mnakala D.o pula brsndirian menikmati alam smula jadi...dia lihat pokok² yg besar itu ha..sungguh nyaman rasanya...tiba² matanya tertancap pada satu objek yg brwarna merah!ia klihatan sprti bbrpa pasang mata yg brwarna merah sedang memerhatikannya!!bulu romanya mula meremang!!
-BeRsAmBuNg-
YOU ARE READING
SCARY
Horror6 orang sahabat mmbuat kputusan untuk prgi brcuti...kbetulan Jihyo,salah seorang dri mereka mngatakan bahawa ayh dn ibunya mmpunyai sebuah rumah usang di sebuah hutan...tetapi..sesampainya di sana,banyak kejadian aneh yang berlaku!yang paling mnyera...