challenge 1.

24 7 2
                                    

De eerste challenge is dat ik een kort stulje moet schrijven ik het genre: horror. Dat doe ik nooit naar ik ga het dus proberen:)
Ik moest er een meisje, een tv en een clown in verwerken dus hopelijk is dat goed gelukt.
Ik heb de opdracht gekregen van MarritttM.

-

De deur valt dicht met een grote klap, vanaf dit moment ben ik helemaal alleen thuis. Mijn ouders zijn naar een concert dus ze komen de eerste uren nog niet terug. Mijn kleine labarador puppy komt naar me toe rennen en zet zijn pootjes tegen mijn been.

"Rustig, Lucky. Jij krijgt ook eten." Ik aai over zijn kop en pak in de keuken een zak hondenvoer uit de kast.

Na het bakje gevult te hebben, plof ik neer op de bank en zet ik MTV aan op de tv. Ondertussen loop ik terug naar de keuken waar ik een glas met cola vul.

Ik loop weer terug naar de woonkamer, maar plots hoor ik het gejank van mijn hond achter me. Ik draai me om en zie hem nog net op de grond vallen. Achter hem zie ik een spoor van bloed liggen.

Zo snel als ik kan probeer ik te voelen of zijn hart nog klopt. Gelukkig wel. Ik volg het bloedspoor, het leid tot aan de achterdeur. Nog net voordat ik de deur open wil maken, zie ik een groot gestalte op me af lopen. Ik ren weg en verstop me onder de bank, geluklig zitten er zo'n flappen voor waardoor ik niet te zien ben

Ik hoor opnieuw de deur met een grote klap dichtvallen, maar dit keer is het niet de voordeur. Voetstappen komen dichterbij, ik voel mijn hartslag versnellen terwijl ik mijn adem in houd.

Ineens schiet er een pijnlijke steek in mijn enkel, ik probeer hem op te tillen, maar dat doet nogmeer pijn. Rondom mijn voet is het ineens helemaal nat, ik probeer zo stil mogelijk om te kijken en zie een klein schilmedje in mijn enkel zitten, en een groot vlees richting mijn zij gaan.

Ik bijt op mijn lip en zet mijn nagels in mijn handpalm om het niet uit te gillen van pijn.

Voor me word het flapje van de bank omhoog gehouden, een gezicht, rood rondom zijn of haar lippen, een rode neus.

Een clown, ik was altijd al vang voor clowns geweest, maar dat dit moest gebeuren...

Kort na die gedachte word alles zwart voor mijn ogen.

-

Oke ik had echt verwacht dat dis super  kort zou gaan worden, maar toch nog 350 woorden ongeveer.

Nou MarritttM, ik hoop dat je het een goed (horror) verhssl vind ;)

xxx

UPDATE BOEKWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu