4.Gün

180 26 14
                                    


Adamları harekete geçti. İçeriye kafası yere eğik,ayakta duracak hali kalmamış saçları kazınık bir kadın girdi. Adamlardan biri çenesinden tutup suratını yukarı kaldırdı.Bu Ashley'di. Ashley'in yeni halini gören Jacob gördüğü şey karşısında çok şaşırmıştı. Eğlenceli, her zaman gülen kadın şimdi kafasını kaldıracak kadar mecali kalmamış bir insana dönüşmüştü.

Jacob ani bir hareketle yerinden kalkmaya çalıştı. Kolundaki kelepçeleri tamamen unutmuştu.
"Ahh.Lanet olsun."
Bilekleri kelepçeye girmiş bir şekilde kanıyordu.
"Ne yaptınız bu kıza, kızın suçu neydi? "
Saatçi cevap verdi:
"Eğlendik biraz sadece "
"Sizin eğlence anlayışınız bu mu? Ölümden dönmüş gibi"
"Merak etme bu kadar erken öldürmem.Sağlığına kavuşunca eve tekrar geri göndereceğiz ona iyi bakıyoruz.Bu kadar görüşme yeterli."
Adamlarına işaret yaptı.
"Ashley'i sağlık kontrolüne geri götürün. Jacob'unda ellerini halledikten sonra eve yollayın. Bu arada Jacob evdekilere tek kelime bile söylemeyeceğin konusunda hiç şüphem yok."dedi

* * * * *

Jacob evde meraklı bakışlarla karşılandı.  Herkes ona bakıyordu. Jacob bu meraklı gözlerden rahatsız oldu ve ortadan kaybolmasına bir açıklık getirdi.
"Sadece ayağımı denk almamı ve bir daha strateji yapmamı söyledi."
Kaiser :
"Saçmalama kolundaki yaradan dolayı bu tepkimiz sakın yanlış anlama."dedi.
Daha sonra Jacob kendini koltuğa attı. Uykusuzdu, orada sızdı.

Akşam yemeğinde herkes bir araya geldi. Cassandrea bir plan yapmış ve masadakilere açıklamaya karar vermişti. "Bugün gece saat 02:00'de evden kaçacağım. Bu kolumuzdaki saat gerçek değil yani patlama olayı pek inandırıcı gelmiyor bana" dedi. Jacob araya girdi. "Eminim ki bunu yapmak istemezsin çünkü bu kadını şakası yok ve emin olabilirsin ki bunu göze almaz yani saatin sahte olmasını." dedi ama bu Cassandrea'nın pekte umrunda değil gibiydi. Herkes yemekten kalktı. Emily ile Anthony yukarı odaya,Cassandrea salona ve Kaiser ise sigara içmeye çıktı. Herkes farklı dünyadaydı. Gerçekten ciddiye almıyor ve korkmuyorlardı. Bunun tek farkında olan Jacob'tı.

Gece saat 01:00 'de saatçinin adamları odaya geldi. Jacob adamların birşey demesini beklemeden direk planı anlattı. Adamları çok durmadan hemen saatçinin yanına gidip durumu anlattı.Aslında Jacob bu durumdan pek hoşnut değildi fakat saatçinin güvenini kazanmak istiyordu.

Gece saat 02:00'ye gelindiğinde Cassandrea evden çıkmak için hazırlanmaya başladı. Kaiser'i öpüp kapıyı araladı ve evden çıktı.

24 SAATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin