1 time senere vi har spist vores pizza og sidder og snakker, vi drikker lidt champagne. Jeg har hovedet på Thors skulder og kigger op på ham, vi får øjenkontakt og kysser stille og blidt. Vi stopper kysset igen, jeg drikker resten af mit glas Champagne, "vil du have mere champagne?" Spørg jeg Thor. "Ja tak." Svare han, jeg går ud i køkkenet og åbner en ny flaske champagne, vi har allerede tømt en haha. Jeg hælder champagne op til mig og Thor og sætter flasken på bordet og sætter mig ned ved siden af Thor. Han ligger sin arm om mig, jeg tar en tår af min champagne, "Thor?" Siger jeg og kigger på ham. "Ja smukke?" Svare han og smiler til mig, "skal vi ikke hoppe i Polen?" Spørg jeg og smiler frækt til Thor. "Jo da." Svare Thor og sender mig et rigtig frækt blik, vi tar champagnen med udenfor og lidt jordbær, vi hopper i bade tøjet og bagefter i poolen.
Jeg sidder på Thors hofter vi kysser og krammer endelig bare og svømmer lidt rundt, efter et par timer har vi tømt 4 flasker champagne og drukket nogle drinks ved siden af. Jeg er blevet pænt stiv, Thor er også lidt fuld men ikke så meget som mig, "ved du godt jeg elsker dig Tholle?" Siger jeg og smiler, "hmm, jeg elsker også dig d/n." Svare Thor, vi kysser. Vi tømmer 2 flasker champagne til og jeg bliver rigtig fuld og kan mærke jeg får det rigtig dårligt, jeg går op ad poolen. "Hvad skal du skat?" Jeg løber indenfor og ind på toilettet og kaster op, jeg skyllet derefter min mund og mærke Thor kramme mig bagfra, jeg vender mig om og kysser Thor, vi kysser i lidt tid. "Er du okay?" Spørg Thor, jeg nikker stille "jeg har det lidt dårligt." Mumler jeg, "du har også drukket rigtig meget." Siger Thor. Vi vælger at tage et bruse bad sammen vi kysser og griner lidt Thor hjælper mig lidt med Shampoo og balsam ha ha er virkelig fuld. Efter badet tørre vi os med et håndklæde, jeg vælter selfølgelig så klodset som jeg er og er jo også mega fuld. Thor vikler hurtigt sit håndklæde rundt om ham, "Ha ha skat kom her så hjælper jeg dig." Siger Thor. Jeg får sat mig op og støtter min ryg op ad væggen, Thor sætter sig ned i hug og vikler et hånd klæde rundt om min krop, han tørre bagefter mit hår og vikler også et håndklæde om det. "Taak." Mumler jeg og giver Thor et kys. Thor smiler til mig og kysser mig på panden, vi bæster tænder på hinanden det virkelig sjovt og vi griner. Bagefter hjælper Thor mig ind på mit værelse, jeg får fundet et sæt undertøj som Thor hjælper lidt til med at få på, han tager selv et par boxershorts på. "Thor jeg skal finde min kam." Mumler jeg "din børste?" Spørg Thor, jeg nikker og hiver håndklædet af fra mit hår. Thor finder min børste, "sæt dig på din seng, så skal jeg nok børste dit hår." Siger Thor, jeg gør som han siger og han børster mit hår. "Du dejlig." Mumler jeg da Thor er færdig, "du skør men jeg elsker dig." Siger Thor og smiler. Jeg begynder at grine, "hva så, hvad er sjovt?" Spørg Thor, "jeg ved det ikke." Griner jeg. Thor kysser mig på munden og ryster på hovedet mens han smiler. Vi ligger os ned i min dobbelt seng, mit hoved ligger på Thors bryst, han nusser mig på ryggen. "Thor vil du ikke synge for mig?" Spørg jeg Thor, "hvad skal jeg synge?" Svare Thor. "You." Siger jeg stille og kigger på Thor, han kysser mig på munden, "okay." Han trykker mig længere ind til ham. "Tell me, do you Walk the line? Tell me, do you she the light?....." Imens Thor synger nusser han mig skifte hvis på armen og ryggen, jeg falder i søvn og mærker lige Thor kysser mig på panden.
STEM FOR NY💜
VOUS LISEZ
Et nyt kapitel
AléatoireSerien handler om: D/n for en dårlig nyhed og derfor må hun flytte fra Sønderjylland til en plejefamilie i København. Plejefamilen er rigtig søde men det svært, fordi d/n's plejefar faktisk er Blachman og d/n storebror som også bor i Kbh er Christop...