1.kapitola

153 7 4
                                    

„Emily, vstávaj!" zakričala na mňa mama už asi štyridsiaty krát. Otvorila som moje unavené oči a pozrela sa na budík. 7:45. Pohoda. „Počkať, čo? 7:45? To nemôže byť pravda!" Rýchlo som vyskočila z postele a bežala sa obliecť. Zbehla som dole a nahnevane sa spýtala: „Prečo si ma nezobudila skôr?" „Na mňa sa láskavo nevyhováraj, budila som ťa už pred pol hodinou!" odpovedala mi mama. Zobrala som si tašku a bežala na autobus.

Do školy som prišla 10 minút po zvonení. No čo, autobus išiel až o 8:00. Našťastie sme mali prvú hodinu telocvik a náš učiteľ ma zbožňuje, takže mi nedal neskorý príchod. Usúdila som, že sa už nemá cenu prezliekať a tak som do konca hodiny zostala v šatni. Po ceste do učebne biológie ma zastavila Mia,"triedna krásavica". Vraj, že kedy budeme robiť ten projekt na deják. Ach jaj. Prečo s ňou musím byť práve ja? Čo som komu urobila?! No dobre, párkrát som niekomu dala facku, zlomila ruku... Ale prečo práve s Miou?! Nakoniec som jej povedala, že sa dohodneme potom a bežala som k Anabel. Stála pri skrinkách a niečo ťukala do mobilu. Keď som k nej pribehla, strhla sa a rýchlo mobil odložila do tašky. Niečo predo mnou tají? Práve keď som sa jej chystala na to spýtať, zazvonilo...
Zas to rozmnožovanie! Prečo ho musíme opakovať každý rok? Učka niečo kecala o...no viete o čom a ja som zaspávala. „Emily, tak aká je tvoja odpoveď?" skríkla na mňa učiteľka. Strhla som sa. Furgová práve stála nado mnou a čakala na odpoveď. „Ja,ja..nerozumela som otázke," vykoktala som. Práve keď mi ju chcela zopakovať, Matúš vykríkol odpoveď. „Matúš, nabudúce nechaj odpovedať Emily!" povedala učiteľka, otočila sa a odpochodovala naspäť k tabuli. Fúú. Vydýchla som si. Pozrela sa vďačne na Matúša a on sa na mňa usmial. No nie je zlatý? Obrátila som sa naspäť k učiteľke ,ktorá stále niečo kecala, a potom už konečne zazvonilo. Po vyučovaní som čakala na Anabel pri skrinkách, ale zdalo sa, že sa mi vyhýba. Ale prečo? Nikdy sme pred sebou nemali tajomstvá. Boli sme najlepšie kamošky už od detstva, tak čo sa pokazilo? Čakala som tam na ňu už asi pol hodinu a ona sa stále neukázala. Asi už teda išla. Však potom jej zavolám a zistím čo sa stalo. Tešila som sa, že doma budem mať klud, ale čakalo ma nemilé prekvapenie.

Toto je môj prvý príbeh, a vôbec neviem či v ňom mám pokračovať. Napíšte mi prosím do komentára, či sa vám to páčilo, alebo čo si myslíte o tom prekvapení. Vopred ďakujem. Zuzu240

Obyčajné dievčaWhere stories live. Discover now