פרק 71 - זאת היא

1.4K 92 35
                                    

היי אם יש טעויות הקלדה תתעלמו כי אני כותבת ממחשב עם מקלדת שלא כתוב עליה אותיות.

נקודת מבט אלינור:

שמתי לב שברנדון לא ליידי ''ענבר ראית את ברנדון?'' שאלתי את ענבר '' לא לא ראיתי אותו, אני חושבת שהוא הלך עם דן'' היא ענתה , ובדיוק ברנדון ודן ישבו לידנו ''איפה הייתה?״ שאלתי את ברנדון ''הלכתי לבצע את המשימה של אבא שלי'' הוא ענה "יופי יאללה התצוגה מתחילה" אמרתי והמנחה נכנס לבמה "אורחים ואורחות יקרים ברוכים הבאים לתצוגת בגדי הים החדשים של ויקטוריה סיקרט" המנחה אמר וכולם מחאו כפיים "הבה נתחיל" הוא אמר והדוגמניות נכנסנו אחת אחת לבמה "ברנדון תראה זאת אורלין" אמרתי והצבעתי עליה. "רוצה שאני אקנה לך את מה שהיא לובשת?" הוא שאל והסתכלתי שוב על מה שהיא לובשת "אממ לא יודעת" עניתי "מה בגלל הצלקות? אל תדאגי זה יסתיר" הוא אמר וחשבתי שוב "בסדר" עניתי והוא חייך.

"וואו התצוגה הייתה יפה" אמרתי לברנדון בזמן שנכנסנו לאזור של חדרי ההלבשה "כן תגידי מה ההפתעה שרייצ'ל דיברה עליה?" הוא שאל ומשכתי בכתפיי "אוו יופי שאני רואה אתכם בוודאי רציתם לדעת על ההפתעה" רייצ'ל צצה משום מקום ואומרת "כן נשמח" אני אומרת והיא לוקחת אותנו לאחד מחדרי ההלבשה, אני רואה מולי את כל בגדי הים שהיו בתצוגה ויש לפחות 100 "כול אלה שלך" היא אמרה והייתי בשוק "לא נכון" אמרתי בשוק והיא הינהנה "כן נכון" היא אמרה וחייכתי "אלי אני הולך רגע אני כבר חוזר" ברנדון אומר לי ואני מהנהנת לעברו.

נקודת מבט ברנדון:

"הלו אבא" עניתי לטלפון שלו "בן שלי תקשיב הגיעו התוצאות של הבדיקות וכדי שתלך לחבק את אחותך ולהתחיל לגונן עליה" אבא שלי אמר והייתי בשוק "טוב אבא אני רץ רק תשלח לי את התמונה של התוצאות שאני אראה לה" אני אומר "אני שולח לך" הוא אמר וניתקתי "אלי, אלי" נכנסתי לחדר ההלבשה וישר קראתי לה "מה יש ברנדון?" היא שאלה "אחותי זאת אורלין שפה בתצוגה" אני אומרוהיא בשוק "זאת היא, אני לא מאמין שזאת היא" אני אומר ומתיישב על כיסא "נוו יאללה בוא נלך להגיד לה" היא אומרת ואני קם "תודה רבה רייצ'ל אנחנו חייבים ללכת" היא אומר ואנחנו הולכים לחדר הלבשה של אורלין.

נקודת מבט אלינור:

"אתה מוכן?" שאלתי את ברנדון שבאנו להיכנס לחדר והוא הינהן, הוא דפק בדלת וצעקו לנו מבפנים 'כן' "היי אורלין" הוא אומר בקול מתרגש "אומייגאד אני לא מאמינה ששניכם פה אני כל כך מעריצה שלכם" היא אומרת וקמה מהכיסא שלה "אממ אורלין אנחנו צריכים לספר לך משהו" אני אומרת ומסתכלת על ברנדון "מה יש?" היא שאלה "טוב אני פשוט יגיד את זה" ברנדון מלמל "את אחותי" הוא המשיך והיא צחקה "נוו באמת איפה המצלמות?" היא שאלה צוחקת ומסתכלת סביב "אין מצלמות אורלין" אני אומרת "קחי תראי אפילו" הוא אומר ונותן לה את הטלפון שלו "אני לא מאמינה" היא ממלמלת "מה קרה?" שאלתי והיא התיישבה "ההורים המאמצים שלי אמרו לי את זה שיש לי משפחה והפרידו אותי ממנה ואמרו לי שיום אחד אתם תבואו" היא אמרה חנוקה מדמעות "רגע רגע, אם הוא אחי אז מה את בשבילי?" היא שאלה "היא אישתי לעתיד, מה שאומר גיסתך לעתיד" ברנדון עונה בשמי "מה כבר הצעת לה?" אורלין שאל והנדתי בראשי "אז תציע לה כבר יא אידיוט" אורלין אומרת ואני מסמיקה "ויי מה יש לכולם שהם קוראים לי אידיוט" ברנדון התעצבן "תפסיק כבר יא עצבן, אורלין את רוצה להכיר את ההורים שלך?" שאלתי והיא הינהנה "אז יאללה בואו נלך" אני אומרת היא לוקחת את הדברים שלה ואנחנו הולכים.

"מתי מגיעים?" אורלין שאלה "עוד מעט" ברנדון ענה "את מתרגשת?" אני שואלת אותה והיא מהנהנת כמו ילדה קטנה "אני בטוח שתאהבי אותם" ברנדון אמר והסכמתי איתו "הגענו" ברנדון אמר והיא קפאה במקום "היי הכל יהיה בסדר יאללה בואי" אני אומרת ונותנת לה את ידי והיא יורדת.

Why did it happen to me?Where stories live. Discover now