Să încercam ritualul cu cheia si biblia!
Iei o chieie,infasori o ata in jurul ei,o bagi in Biblie ( laşi partea de care se tine cheia la vedere) la mijloc si cu ata care ti-a ramas de la cheie infasori strans in jurul Bibliei;dupa care trebuie sa fie 2 persoane,fiecare sprijina cheia de o parte cu degetul aratator si pui intrebari si spui daca da,sa se miste in dreapta,daca nu in stanga si vezi ce iti iese."
Desigur,ca la orice ritual,riscurile sunt egele cu reusita.Niste sfaturi de la o persoana evoluata spiritual,in care am incredere deplina:
"Faza cu "chei" dupa parerea mea este un mit.Functioneaza doar daca tu crezi in acel domeniu,dar e un fel vrajitoarie.Nu e recomandat...pentru ca informatiile pe care le primesti pot fi de la spirite inferioare,multe demonice.. si bineinteles ca Dumnezeu poate pedepsi practicantii de spiritism pentru ca scrie si in Biblie ca spiritismul este un pacat de moarte incalcand 2 porunci divine .In plus te mai alegi si cu posesii caci daca nu esti facut pentru a fi medium si totusi asisti la o astfel de sedinta care de fapt este o sedinta provocata,vin spirite inferioare.Rar se intampla ca spiritele bune sa asiste la asemenea sedinte.Cine este cu adevarat medium ,vorbeste cu spiritele intuitiv,fara a apela la anumite ritualuri,tablite etc."