Jozef býval v malej osade na východe slovenska. Nebol síce cigáň ale jeho rodina si nemohla dovoliť lepšie bývanie. Keď začal Jozef chodiť do školy nebol v triede moc oblúbený. Bol to tichý chlapec ktorý nemal kamarátov. Spolužiaci z cigánskym pôvodom ho šikanovali, bili ho a smiali sa mu že je chudobný aj keď oni na tom neboli o moc lepšie.
Keď Jozef neraz prišiel do školy našiel si v lavici hovno alebo flašu plnú šťanky. Cigáni mu nadávali že je špinavý kokot a že nemá na čisté slipy. Keď Jozef začal dospievať , postupne si uvedomoval aký sú cigáni a čo mu robia. Raz na veľkej prestávke Jozef kráčal po chodbe a jeden z cigáňov mu sa hlavu vysypal sáčok hovien. Jozefa to nehorázne nasralo a vrazil cigáňovy. Vtedy Jozefa vyhodili zo školy a začal sa v ňom prejavovať rasismus voči cigáňom. Postupom času začal Jozef nenávydieť aj černochov, aziatov, indianov, árijcov, maďarov a židov. Jozef sa postupom času pridal do sekty ktorá mlátila cigáňov. Pôsobil tam 12 rokov a potom si vytvoril vlastnú sektu. Existovala len krátko a potom sa rozpadla. Stal sa s neho rasista "na voľnej nohe" .Páčil sa vám prvý Šlotov príbeh?
Sorry za chyby.
Sorry za vulgarizmy.
Ps. Tieto príbehy nemajú nikoho uraziť ani inšpirovať! Je to len sranda!! Ďakujeme za pochopenie!