Chapter 6

246 30 4
                                    


» @5SOS ťa followli «  


Keď som sa nasledujúce ráno zobudila, v hlave mi trešťalo a v ústach  som mala úplne sucho, až som mala problém normálne prehĺtať. S námahou som sa vyhrabala z postele a dopotácala som sa do kuchyne, kde som si napustila do pohára ľadovú vodu. Prevrátila som do seba celý pohár, ale niečo v hlave mi stále bolestivo udieralo do mojej úbohej lebky a mala som pocit, že mi vybuchne hlava. Nebola som schopná nič zjesť, mala som pocit, že by som to hneď vyvrátila.


Prisahala som si, že v blízkej budúcnosti sa alkoholu ani len nedotknem. Veď ani včera som vlastne neplánovala mať v krvi alkohol, ale chalani ma tak rýchlo presvedčili! Moje spomienky na minulú noc boli zahmlené. Pamätala som si, že som tancovala, vypila pár drinkov, ešte ďalšie tancovanie a smiech a ďalšie drinky a potom...


Dokelu!


V mysli sa mi objavila Calumova tvár, pamätala som si, že som sa s ním rozprávala a potom mi pomohol nastúpiť do taxíka a zaplatil mi zaň. Mala by som sa mu poďakovať, mala by som mu napísať správu, ale uvedomila som si, že som nemala v mobile uložené jeho číslo, vlastne ani čísla ostatných chlapcov.


Možno budú v zložke, pomyslela som si.


Prešla som do obývačky, kde som našla svoju kabelku aj s celým portfóliom, včera, keď som sa vrátila domov, som všetky veci hodila na gauč, kde teraz ležala pohodená. Otvorila so zakladač a na štvrtej strane bol zoznam s telefónnymi číslami a sociálnymi sieťami, ktoré som mala začať followovať. V neporiadku mojej tašky som našla mobil a odomkla som obrazovku.


Klikla som na ikonu Twitter, aby som ich mohla follownúť, všimla som si, že som mala veľa nových upozornení, ale ignorovala som ich, s tým, že si ich pozriem neskôr. Otvorila som prvý profil, ktorý bol Lukov a klikla som na tlačítko follow. To isté som spravila s profilmi ostatných chalanov.

Potom som si prečítala upozornenia a uvedomila som si, prečo som vôbec mala toľko upozornení.


@Ashton5SOS ťa followol
@Luke5SOS ťa followol
@Calum5SOS ťa followol
@Michael5SOS ťa followol
@5SOS ťa followoli


Už mi to bolo jasné.


Chalani ma followli ešte predtým, ako som to stihla spraviť a preto ma followlo aj veľa iných ľudí, hlavne dievčat. Číslo ľudí, ktorí a followovali sa zdvihlo z 9K na 14K. Wow, mala som si skôr urobiť nejakých slávnych priateľov, pomyslela som si sarkasticky. Pokrútila som nad tým hlavou, followli ma len preto, že ma followli 5SOS, nechápala som to, ale zdalo sa mi to trocha smiešne, ba až pritiahnuté za vlasy.


@LivKeys: @5SOS haha dík za follow, pomohli ste mi prekonať hranicu 10K followerov! LOL xx


Zahniezdila som sa na gauči a privrela som oči, bola som príliš unavená na to, aby som robila hocičo. Ďakovala som Bohu, že som nemusela som ísť do práce. Vlastne som do práce nemusela chodiť počas celej tejto interview veci vôbec, ale nepredpokladala som, že za toto obdobie tam ani raz nepôjdem, na to som moju prácu príliš milovala. Na chvíľu som len ležala rozvalená na gauči a nútila sa vstať a robiť niečo užitočné, ale bola som príliš lenivá na to, aby som vstala a zaliala si môj obľúbený zelený čaj. 

the great interview // calum hoodWhere stories live. Discover now