» „Sú nezadaní a čakajú, pokým sa neobjaví ich vysnívané dievča." «
„Takže pred rozhovorom zahráte ešte pre niekoľko šťastných fanúšičiek nejaké vaše piesne. Už na vás čakajú v druhej miestnosti, takže tam pôjdete najprv. Po vystúpení sa s nimi odfotíte a to bude všetko k prvej časti. Je to takto v poriadku?" spýtala sa tá otravná žena a oni iba rýchlo prikývli, nemajúc veľmi na výber. Iba tak to na nich vybalila a jej tón naznačoval, že nechcela z ich strany počuť žiadne výhrady.
„A čo je druhá časť?" opýtal sa Luke so zdvihnutým obočím. Súdiac podľa jeho pohľadu som vedela, že ani on nebol spokojný s prístupom tej ženy.
„Potom bude to interview, samozrejme, preto ste tu..." sucho poznamenala, prevrátiac očami a drzo si zívla, ako keby ju to otravovalo. Skoro som sa zadusila na vlastných slinách, ktoré mi zastali v hrdle. Čo si myslela?!
Michaal sa na ňu zamračil. Tá žena sa naňho bezvýrazne zahľadela. „Ak ste hotoví, nasledujte ma, nemusíte tu postávať," povedala chladne a odkašľala si.
„Nie, vlastne nie sme ešte pripravení," informoval ju Calum s falošne milým úsmevom prilepeným na perách. „Musíme si ešte naladiť naše nástroje."
„Áno a taktiež, už sú tam moje bicie?" spýtal sa jej Ashton.
Ani sa nesnažila skryť svoju otrávenosť a odfrkla si. „Samozrejme, kde inde by boli?"
Ashton sa ani len neunúval jej odpovedať a videla som, ako zlostne zovrel ruky do pästí.
Tá žena začala netrpezlivo klopkať nohou. Ten zvuk bol tak stresujúci a znervózňujúci. Chlapci rýchlo zahrali pár akordov, aby sa naladili a nastavili si svoje nástroje, tak, aby vytvárali harmonický zvuk, snažiac sa ignorovať tú ženu, ktorá v zhnusení krčila tvár, keď zahrali pár tónov.
Po chvíli sa zhodli, že boli naladení a zobrali si nástroje a Ashton si našiel paličky.
„Môžeme ísť," povedala som namiesto nich, keďže som nechcela, aby tá žena vyštekla na nich ďalšie drzé slová. Prekvapene sa na mňa pozreli, ale ja som iba pokrčila plecami. Calum mi potichu ústami naznačil ďakujeme. Usmiala som sa naňho.
„Nasledujte ma," hlas tej ženy prerušil moju a Calumovu nemú konverzáciu.
„Nemusela si to urobiť," priblížil sa ku mne Michael a drgol ma do pleca, keď sme vyšli sme z miestnosti.
„Och, prosím ťa, videla som, ako si sa na ňu pozeral, asi by si jej povedal niečo nie veľmi slušné," povedala som a Ashton za nami sa zasmial.
„Máš absolútnu pravdu, keby si to nebol ty Mikey, bol by som to ja," prehovoril a zazrel na chrbát tej ženy, ktorá kráčala niekoľko metrov pred nami. Nemohla som si pomôcť, musela som sa zasmiať. Otočila sa na mňa s vražedným pohľadom a mne zamrzol smiech v krku.
KAMU SEDANG MEMBACA
the great interview // calum hood
Fiksi PenggemarOlivia je novinárka pracujúca v prestížnom časopise. Keď dostane novú, vzrušujúcu prácu - spraviť epické interview s jednou s najväčších kapiel na svete - 5 Seconds of Summer - snaží sa spraviť to čo najlepšie. Postupom času však zisťuje, že nie...