Part-1

143 16 0
                                    

At Kris'home
"Omoni Omoni .....Krisႏိုးၿပီလားဟင္​"

"Aww,သမီး​ေလး Yeollie​ေတာင္​​ေရာက္​လာၿပီကိုး....သားက​ေတာ့ ထံုးစံအတိုင္​းပဲသမီး​ေရ....သြားသာႏိႈးလိုက္​​ေတာ့..."

"nae...omoni"

အဲ့ဒါနဲ႔ပဲ Yeollieတစ္​​ေယာက္​ Krisအခန္​း႐ွိရာ အိမ္​​ေပၚထပ္​ကိုတက္​သြားလိုက္​တယ္​..........

​ေဒါက္​...​ေဒါက္​...​ေဒါက္​

"Kris Kris နင္​ႏိုးၿပီလား" "Kris....Kris"

Yeollieလည္​းအထဲကဘာမွတံု႔ျပန္​သံမၾကားရတာနဲ႔ပဲ

"အာ့ဆိုငါဝင္​လာၿပီ​ေနာ္​"
လို႔တိုးတိုး​ေလး​ေျပာရင္​း​ေစ့ထားတဲ့တံခါးကိုအသာ​ေလးဖြင္​့ၿပီး ဝင္​သြားလိုက္​တယ္​......
အထဲလည္​း​ေရာက္​​ေရာ အိမ္​ရာ​ေပၚမွာ ပါးစပ္​​ေလးဟစိ ဟစိနဲ႔ နတ္​စည္​းစိမ္​အျပည္​့အဝခံစား​ေန​တဲ့ ကိုယ္​​ေတာ္​​ေခ်ာ Krisကို​ေတြ႔လိုက္​ရတယ္​.....
အဲ့ဒီအခါ Yeollieလည္​း ႏွစ္​ႏွစ္​ၿခိဳက္​ၿခိဳက္​ အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေန႐ွာတဲ့ Krisအနီးနားသြားလိုက္ၿပီး​.....တ​ေမ့​တ​ေမာ့​ေငး​ေနလိုက္​မိတယ္​.....

ခဏၾကာ​ေတာ့လူးလူးလွိမ္​့လွိမ္​့နဲ႔ Krisတစ္​​ေယာက္​ႏိုးလာ​ေလရဲ႕......

"ဟဲ့ Yodaမ နင္​ကလည္​း ​ေရာက္​​ေနရင္​ ငါ့ကိုႏိႈးလိုက္​​ေရာ​ေပါ့ နင္​မႏိႈးတာနဲ႔​ေက်ာင္​း​ေတာ့​ေနာက္​က်​ေတာ့မွာပဲ"

"မက်​ေသးပါဘူးဟယ္​ ခုမွ8:00ပဲ႐ွိပါ​ေသးတယ္​...အာ့​ေၾကာင္​့ နင္​အိပ္​ပါ​ေစဆိုၿပီး ငါက​ေစတနာနဲ႔မႏိႈးတာကို...
Kris နင္​ဟာ​ေလ ငါ့​ေစတနာကိုဘယ္​​ေတာ့မွနားမလည္​ဘူး"

".အဲ့လိုလည္​းမဟုတ္​ပါဘူးဟာ...ဒီ​ေန႔က​Uniစဖြင္​့တဲ့ရက္​ဆို​ေတာ့ cuttie girlတို႔ sexy girlတို႔ smart girlတို႔ဘာတို႔ ညာတို႔နဲ႔မ်ား​ေတြ႔မလားလို႔...ဟဲဟဲ ဒီ​ေန႔ကစၿပီးလႈပ္​႐ွားမွရမွာ​ေလ....လက္​​ေႏွးလို႔က​ေတာ့ ဟို​သ​ေကာင္​့သားႏွစ္​ေကာင္​ SeKaiတို႔​ထဲပါ​သြားလိမ္​့မယ္​....."

"​ေအးပါဟာ...အာ့ဆိုငါ​ေအာက္​ထပ္​က​ေစာင္​့မယ္​ နင္​ျမန္​ျမန္​လုပ္​ခဲ့​ေတာ့...."

"Ok ok...."

Yeol'POV....ဟူးးးးးးKrisရယ္​ နင္​​ေပ်ာ္​မယ္​ စိတ္​ခ်မ္​းသာမယ္​ဆိုရင္​ နင္​့စိတ္​ႀကိဳက္​သာလုပ္​ပါ...ငါဆိုတဲ့သူကဘာမို႔လဲ နင္​့စိတ္​ႀကိဳက္​​ေန​ေပး​ေနရတဲ့ဘဝမွာ သူငယ္​ခ်င္​းဆို​တဲ့အမည္​ခံထားတဲ့ အ႐ုပ္​မဟုတ္​တဲ့ အ႐ုပ္​တစ္​႐ုပ္​ပါပဲဟာ" hmmmmmmmm.......

လြဲမွားခဲ့​ေသာအခ်စ္​Where stories live. Discover now