1.bölüm-kurtuluyorum-

43 6 0
                                    

Hikayedeki bazı yerlerin çok saçma olduğunu anladım ve yeniden düzelttim umarım seversiniz.
Bu arada medyada özgür.
Kolumu birisinin dürtmesiyle gözlerimi araladım Aynur teyzeydi çocukluğumdan beri benimle o  benimle ilgilenirdi ve bana annemmiş gibi davranırdı.
'Özgür kuzum hadi uyan annenler masada bekliyor'
"Aynur sultan  azıcık daha c
'kalk kız' yanağımı mıncırıyordu ve aşırı derecede acıyordu.
" tamam tamam uyandım "yatakta doğrulmuştum.
'formalarını ütüledim askıda nermin hanım ve aslan bey seni aşağıda bekliyor.'
" peki sultanım hemen geliyorum "
Yataktan hızla kalktım aynur sultan odamdan çıkıyordu o arada. Odamdaki banyoya ilerledim elimi yüzünü yıkadım elimde bir havluyla çıktım telefınum çalıyordu ama acaba nerdeydi.
     Yatağımın kenarındaki ışığı görünce buldum onu  ekrana baktığımda 'MyLövlySister' yazdığını gördüm hemen açtım.

_günaydın uykucuuu
=günaydın mel
_hadi ama bak ne öğrendim barış yine  ilan-ı aşk yapmış sana itiraf sayfasında
=ah mel hadi ama onu sevmiyorum biliyorsun  aslına bakarsan şuan kimseyi Sevmiyorum.

Bir yandan üzerimi çıkarmış formamı giyiyordum.
_hemde nasıl bilirim aşkım.

Gülmeye afedersiniz anırmaya başladı
=senin yerin ayrı bitanem
Bende e gülüyordum
=hazırlanmalıyım okulda görüşürüz
_tamam kantinde bekliycem
=görüşürüz~ telefonu kapatıp yayağıma attım
 
Formamı giymiştim saçlarımı taradım bir eyeliner ve azıcık rimel sürdüm ayağıma beyaz diz altı çoraplarımı giydim ayakkabılarımı ayağıma geçirdim. Dolao odasından çıktım buraya nadir girerdim genelde giydiğim şeyler komidinimdeydi. Neyse ben özgür çetin.
Çetin ailesinin tek kızıyım. Aşırı zengin bi aileden geliyoruz. Ailemizin bazı kurallarına göre saygı üzerine yetiştiriliyorum  bu yüzden 2 yaşımdan beri bana aynur sultan bakıyor. Annem 2 yaşımdan sonra holdingte babama yardımcı olmak için güya oraya gitti eve bile zar zor geliyorlar bugün evdeler ne şans ama değil mi. Hemen aşağıya indim evdeki bir kaç hizmetli hafifçe eğilerek selam verdi bende gözlerimi kapayarak karşılık verdim.

    Annem ve babam büyük masada karşılıklı oturmuş bir yere gitmekten bahsediyorlardı 'yine'.
  Bende köşedeki yerime oturup "günaydın efendim" dedim. Çok saçma değil mi 'anne' yada 'baba' bile diyemiyorım.
  
     Günaydın özgür ' dediler sırayla başlarını kaldırıp bana bakmadılar bile.
Babam konuştu
"3aylığına fransaya gideceğiz"
' peki '
Onlara karışamaz ne yapacaklarını soramazdım her gittiklerinde bana bişeyler getiriyolar ama onlar almıyordu onlara verilen hediyelerdi bunlar. 
Yanlarında zorla yemek yedikten sonra izin isteyip kalktım. Odama ilerleyip çantamı aldım çoğu kitabım dolabımdaydı o yüzden ağır değildi.
   Ben çıkana kadar anne ve babam çıkmıştı. Bende garaja inip motorumu aldım. Evet çocukluğumdan beri kullanıyorum. Ehliyetimde var nasıl diye sorucaksanız normalde 17 yaşımda lise 3 okuyacak iken küçükken evde eğitim görüp daha sonra okula başladım o yüzden 1 yul geç başladım. 1 yılda motor kazası geçirip bacağımı kırdım ordanda 1 yıl kaldım yani 2 yaş büyüğüm diğerlerinden.
merak ettiyseniz motorum  ne olduğunu da söyliyim  yamaha royal star 1300 black. Varlıklı bi aile olmamızın tek sevdiğim yanı bu.

Bu motora gerçektede sahibim resmi ben çektim       Kaskımı takıp yola çıktım 15 dakika kadar sonra okuldaydım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu motora gerçektede sahibim resmi ben çektim
      Kaskımı takıp yola çıktım 15 dakika kadar sonra okuldaydım. Motorun sesi  bahçede yankılamdığından herkes bana dönmüştü, tabi yeni yıl başlıyo dokuzuncu sınıflar bana bakıyordu. Evet fazla göze batıyorum.

      Kaskımı moturun üzerine asıp kilitledim. Bahçeye ilerledim kantinden bir bardak kahve aldım ve dışardaki masalardan birine oturdum. Formanın altına pantolon giymiştim büyük ihtimal müdür yine laf edicekti ne yapıyım ama etek giyecek bi tip yok bende.

   Kahcemi bitirdiğimde melike karşıdan bana doğru geliyodu
"royal ile gelmilsin benide alsaydın keşke ya"
'akluma gelmedi zaten sibirim bozuk yine anne ve  babam olucak kişiler fransaya gidiyorlar ama  yetti kaçıyorum 18 olmama az kaldı zaten'
Yanında yürüyordu aniden bana döndü gözlerini pörtletti.
" nereye lan ben ne olucam beni bırakıp gidicekmisin"
'eh biraz ama yanına gelirim yine beraber oluruz..... Aynur sultan yardım es yo elimdeki parayla bir ev alacağım işe gireceğim okulumu değiştireceğim ve dahası ve ailem 4 ay yokken hala bana para vericekler yani bir. Süre kendimi idare ederim, alışırım.'
“Bende seninle geliyorum“
' delirdin mi sen  ne diyceksin ailene benimkilerin aksine onlar seni umursuyor' al işte sinirden gözlerim dolmuştu. Spor salonu binasına girdim ilk derse girmiycektim. Spor salonunun 2.katındaki eşya odasına girip minderlerin arkasına oturdum. Bikaç damla gözümden aktı, sonra gülümsedim ve toparlandım.

   Müdirenin yanına gidiyordum. Binanın 2.katına çıktım herkes Dersteydi. Kapıya 2kez vurdum 'gel' sesini duyunca girdim.

"   Evet özgür?"
'Merhaba gamze hocam daha önce bahsettiğim okul transferi için geldim'
"karşıma otur bir liste hazırladım bugünün sonuna kadar karar vermelisin ama. Aynur hanımda yarın imza için gelir uygun mu"
'Tabi hocam çok teşekkür. Ederim'
Hafif eğilerek odadan çıktım elimdeki kağıdı çantama koydum.

  Sınıfa doğru ilerledim. İçeri girdim mel masada yayılmış uyuyordu yanına oturdum saçını parmağıma doladım bir süremonu izledim 'sanırım seni çok özliycem ha?'

Aniden arkadan bir ses duydum "hey maviş hayırdır hüzünlüsün" cem'miş heh 'evet ya gidiyorum kurtuluyosunuz benden'
"ney sen ciddi misin  olamaz gitme ama sonra ben gidip kimin yemeğinden otlanıcam bu ibneler yedirtmiyor"
Somurtur gibi yaptım 'yarın son günüm arkadaşlar eyvallah' meli dürtmeye başladım'hadi lan camış çok uyudun kalk '
Mırıldanmaya başladı"ya birazıcık dahaa..." yüzüne benim için hafif. Sayılıcak bir. Tokat attım. İrkildi aniden kalktı " lan ne oluyor bune" gülmeye başladım ceketimi alıp sınıf kapısına doğru yürüdüm' hadi uyuşuk aşağıdayım seni bekkiyorum royal ile gidicez ' aniden gözleri parladı masadaki defteri ve kalemliğini çantasına atıp uçarak yanıma geldi.
' görüşürüz millet ' hep bir ağızdan görüşürüz tarzı şeyler dediler. Sınıfımdaki çoğu kişi beni severdi bazıları dışında -_-
Bahçede mıtora dopru ilerkedik. 

   Neyse benim evime yaklaşmıştık 3 dakika içinde eve vardık motoru evin garajına soktum ve eve çıktık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   Neyse benim evime yaklaşmıştık 3 dakika içinde eve vardık motoru evin garajına soktum ve eve çıktık. Aynur sultan hemen bana sarıldı 'hoşgeldin özgürüm'
"hoşbuldum sultanım şey evi tuttun değil mi söylediğimi"
'evet canım bugün hallettim burdan 1 saat kadar uzak  sen okulu ne yaptın'
Otuema odasına ilerleyip oturduk.
"bi liste hazırladım bu akiam melike ile karar vereceğiz yarın beraber gideriz imzalarsın olur mu?"

  'tabi kuzum siz odana çıkın isterseniz ven sıcak çikolata getiriyim size'
"birtanesin sultanım" tanağımdam öpüp ilk kattaki odama çıktım. Melikede arkamdan geliyodu.
"bu liste olayı ne"
'bayadır okul araştırıyorum 7 tane okul var aralarından seçmeliyim şimdi araştıracağız okulların özelliklerini seninle' odama girdim laptopumu yatağımın üzerine koydum ve açtım. Hadi bakalım başlıyoruz.
Okulların adınu aratıp özelliklerine bakmaya başlarken aynur sultan sıcak çikolatalarımızı getirdi.
{bir buçuk saat sonra}
'cidden bi meslek lisesi seçtiğüne inanamıyorum'
"ne oldu beğenemedin mi "
'tanımazlar seni Dimi   koskoca çetin holdingin biricik ve tek varisisin bi nevi ünlü sayılırsın' gülüyordu.
"komik değil normal olmak istiyorum"
Biraz durdum "bizde kalsana"
'tabi kızım bu saatten sonra dönmem zaten'
"kurtuluş planının ilk adımı tamamlanmıştır"

Yazım hatalarım carsa özür dilerim. Kitaba bazı değişiklijler getireceğim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim Tek DoğrumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin