Characters

1.3K 46 3
                                    

Harry:
Είναι ένα ντροπαλό αγόρι το οποίο βρίσκεται σε μαγαζί με κόκκινα λαμπάκια για πρώτη φορά. Δεν έχει καμία απόλυτος εμπειρία σε όλο το θέμα. Ένας πολύ καλός μαθητής που φοιτά για δεύτερη χρονιά στο πανεπιστήμιο της Αγγλίας. Φοράει γυαλιά (τα οποία δυστυχώς δεν είναι από αυτά τα σέξι) σιδεράκια και αυτά τα ωραία γιλεκάκια με τα καρό ξεπερασμένα μοτίβα. Είναι αθεράπευτα ρομαντικός και παίζει κιθάρα. Τραγουδάει πολύ καλά αν και δεν το αναδεικνύει η εμφάνιση του. Είναι το αγόρι που λατρεύει τις αγκαλιές και θα μπορούσε να είναι μέσα σε εκείνη όλη την μέρα.
Μεσαλίνα:
Είναι το είδος του bad girl. Οι γονείς τις πέθαναν σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα όταν ήταν τριών μηνών,με την ίδια να βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο αλλά ευτυχώς να βγαίνει ακάθεκτη από όλο αυτό. Οι νέοι γονείς τις (ειδικότερα ο πατέρας της) την κακοποιούσε όταν έπινε και έτσι αποφάσισε να μετακομίσει όταν ακόμα είχε νεαρή ηλικία. Εκεί γνώρισε μια γυναίκα που δεν είχε τόσο καλές προθέσεις για εκείνη. Ο άντρας της είχε ένα πορνείο. Έτσι καθώς ήταν ένα μικρό και υπέρ ευαίσθητο κορίτσι αναγκάστηκε να μάθει να χορεύει με το υπέροχο σαν θεάς κορμί της με αντάλλαγμα στέγη φαγητό αλλά ακόμα και δίδακτρα σε ένα πολύ καλό πανεπιστήμιο.

It's Pink. -Discontinued-Место, где живут истории. Откройте их для себя