~ Alex szemszöge ~
Becca szólt, hogy a mi gépünk is indul. Oda megyünk a géphez. Felszállunk. Nagyon félek, mikor ide értem egyedül voltam, úgy emlékszem, hogy a gépen reszketem a félelemtől, hogy én vagy is mi lefogunk zuhanni. Leültünk a helyünkre. Becca a hosszú lábaival felrakta mind annyiunk cuccát.
Most akkor felszállunk
kezdte a nő, tényleg felszálltunk. Csak nagy levegőt kel venni és jobb lesz. Ez nálam nem sikerült. Hányingerem lett, elkezdtem futni a wc felé. Foglalva volt.
- Hát ez fasza! - mondom magamnak. Ide fogok hányni milyen kellemes lesz.
- Várnak kint? - kérdezi az az ember aki bent.
- Igen én. Úgy érzem hányni fogok. Szóval kérem engedjen be, mert nem szeretnék ide hányni. - jelentettem ki.
- Oké kis lány. - mondta a nő. Nem nagyon sietett szerintem, mert csak 2 perc múlva jött ki a budiból. Mikor kijött én egyből befutottam és a wc-hez dőltem vártam, hogy ugye mikor jön ki. Éreztem, hogy jön erre meg mi jön. Elkezd a repülő mozogni. Olyan mintha elkezdenénk zuhanni. Elkezdtem pánikolni. Mi lesz ha lezuhanunk? Sikítoztam félelmemben. Kb. 10 percig volt ez utána minden normálisan ment tovább. Elmúlt szerencsémre a hányinger. Visszamentem a helyemre és leültem a húgom mellé aki éppen az instangramját nézte.
- Utálom a repülőket. - jelentettem ki.
- Az látszik hallottam ahogy sikítozol.
~ Luke szemszöge ~
Leszálltunk a repülőről. Az egészet végig aludtuk. Ott volt a kocsink amit ugye nagyon menőn béreltünk beültünk és eszembe jutott az a dal amit ugye még írtam Alex-ról. Na bepróbálkozom.
- Hé! Fiúk írtam egy dalt nagy unalmamban. - kiveszem a zsebemből a dalszöveget. - nézzétek meg. - odanyomom nekik. Calumék elkezdik olvasni. Ash rám néz.
- Jó ez a dal szöveg, de hogyan kéne elzenélünk. Énekelj belőle egy részletet. - nyújtotta vissza a lapot Ash. Elkezdem énekelni az elejét.
" Six weeks since I've been away
And now you're sayin' everything has changed
And I'm afraid that I might be losing you
Now every night that I spend alone
Kills me thinking of you on your own
And I wish I was back home next to you"- Ez lenne az eleje. - motyogtam.
- Ez egész jó lenne. Új dalnak. - közölte Michael.
- Kösz. - mondtam és elmosódtam. - Örülök, hogy tetszik nektek a dalom.
- Ahha... Amúgy mit csináltok, ha Alex megszüli a gyerekét? - kérdezte Ash.
- Semmi ugyan az mint régen csak lesz egy lányom. - vontam vállat.
- Lányod?
- Lányt szeretnék. - mosolyogtam.
- Megérkeztünk! - kiabálja a sofőr nekünk. Mikor kimásztunk az autóból rajongó ezrei voltak itt. Valaki hívott, Alex volt az felveszem.
- Nem érzem jól magam. - kezdte Alex. -Szerintem lefogunk zuhanni!
- Fél úton vagytok? - kérdezem.
- Lehet nem tudom.
- Alex figyu alig hallak, majd beszélünk mikor felmentünk a szobánkba, mert annyi rajongó sikít a fülembe, hogy nem értelek szia. - mondtam és kikapcsoltam a telefont úgy, hogy Alex bármit reagálhatott volna. Hát akkor üdv Japán.
ESTÁS LEYENDO
Megcsalva { 5sos fanfiction } BEFEJEZETT
FanficAz egész nem történt volna meg ha nem hallgatok az érzéseimre. Nem feküdtem le volna Calum-mal és nem csalom meg a vőlegényemet Luke-t. Ha esetleg végig hallgatna. Talán jobb lenne... vagyis, nekem, de neki nem.