.::Melody Smith szemszöge::.
- Niall!- kiáltottam, mire az említett személy megfordulva kapta rám kék szempárját. Lefutottam a lépcsőn, majd megálltam előtte. Belenéztem a tengerszínű íriszébe, ami most kérdőn nézet le rám.
- Niall! Én... Én... nem tudom, mit érzek? Ha a szemedbe nézek, valami furcsa érzés kerít hatalmába, amit idáig nem tudtam megmagyarázni. Most már tudom, mit érzek! Tudom, hogy szerelmes vagyok beléd!- hadartam el még egy kicsit lihegve. Az előttem álló szőke srác arca érzelemmentessé vált, lehervadt az a cuki mosoly róla. Lemondóan sóhajtottam, majd lesütöttem a szemem, és az alattunk elterülő járólap mintáját vizslattam. Mikor Niall nem szólt semmit, jobbnak láttam, ha inkább visszamegyek a lakásomba. Szemem megtelt könnyekkel, ezért is találtam okosabbnak, ha elfordulok. Nem akartam, hogy Niall sírni lásson. Már elindultam vissza a lépcsőn, de ekkor egy kéz ragadta meg a karom, és óvatosan visszarántott. A másik kezemmel próbáltam letörölni a könnyeim, ezért csak pár pillanat múlva fordultam meg. Niall aggódó, szeretetteljes pillantással nézett le rám, amitől majdnem összeestem.
- Komolyan így gondolod?- kérdezte suttogva. Csak bólintani tudtam, de ennyi bőven elég volt neki, mert egyből a számra tapadt. Ahogy megéreztem a fiú ajkainak édeskés ízét, a szeme abban a minutumban lecsukódott, szívem pedig hevesebben kezdett verni. Ha Niall nem tart szorosan a karjaiba, akkor elolvadtam volna, de így hogy szorosan tartott ez elkerülhető volt. Az a fránya levegő, vagyis annak hiánya rondított bele a pillanatba. Lihegve váltunk el egymástól, de a fejünk még mindig közel volt egymáshoz. Niall nem bír magával, ezért újból megcsókolt, ám most sokkal vadabban, mint az előbb. Nyelve vad táncba hívta az enyém, aminek én szívből örültem. Azonban a keze sem tétlenkedett, mert a pólóm alá kúszott, ezzel simogatva a bőröm. Érintése helyén kirázott a hideg, és libabőrős lettem. Kicsit lejjebb csúsztatta a kezét, ezzel megfogva a fenekem. Megemelt, míg én automatikusan a dereka köré csavartam a lábaim. Niall lassan elkezdett felmenni a lépcsőn, meg nem szakítva a csókunkat. Megfordult, így be tudtam lökni a lábammal az ajtót. A kanapéra tett le, majd tovább fojtatta kint elkezdett dolgokat...
أنت تقرأ
Story Of My Life
أدب الهواةLily és Louis boldog életet élnek. Egy gyönyörű egy éves kislánnyal ajándékozta meg őket a sors. Az ő kapcsolatuk tele van hullámvölgyekkel, de közben újabb szerelmi szálak fűződhetnek a környezetükben.