44

307 24 6
                                    

Pov Linda
Na een half uur gereden te hebben komen we bij het strand aan. 'O Samuel weet je nog' Samuel legt zijn hand op mijn been. 'Ja dat weet ik nog' hij knipoogt en parkeert de auto.

'Waar gaan we heen?' 'waar we toen ook waren' ik ren blij voor uit en sleur Samuel mee. 'Omg geweldig' ik knuffel Samuel stevig en pak zijn hand. Ik grijns breed. 'Zo lief Sammie' we lopen naar het strand tentje. Bij de ingang hangt een slinger met daar op: Samuel loves Linda
Ik glimlach breed. Dit is zo lief. Er liggen alweer overal rozen blaadjes. We volgen de rode loper.

'Omg' gil ik. Heel onze familie en vrienden staan hier. Opende muren hangen alleen maar foto's van mij en Samuel. Ik krijg tranen in mijn ogen en pak Samuels arm vast. Er hangt een stilte door het tentje. Samuel schraapt zijn keel.

'Lieverd, Linnie ponnie, mijn sweetheart, mijn meisje, we hebben zo veel mee gemaakt. Zoveel leuke, maar natuurlijk ook minder leuke dingen. Wat er met je vader is gebeurt en Jennifer' Hij stopt even en ik glimlach naar Jennifer. 'Wat er met je moeder is gebeurd, wat ook helemaal goed is gekomen.' Samuel slikt even. 'Met Stefan en mijn moeder. Iets wat ik nooit zal vergeten. Dat moment. Dat moment dat jij daar stond naast mama's lichaam stond in de handen van Stefan.' Hij slikt en kijkt me aan. Ik loop naar hem toe en pak zijn handen.

'Toen besefte ik dat ik met je wou zijn. Die ochtend was de beste ochtend en je weet precies was ik bedoel' Samuel geeft een dikke knip oog en ik bloos. 'Die dag was iets om nooit te vergeten want het was de meest verschrikkelijk dag ooit. Die dag was ook de dag dat ik besefte dat ik van je hield. Wat ik na zoveel jaar nog steeds doe. Zo veel. Ik wil dat deze dag. De dag van jou 23ste verjaardag. Dat dit ook een dag wordt om nooit meer te vergeten.'

Samuel pakt een doosje en ik sla mijn handen voor mijn mond. 'Sam' fluister ik. Hij gaat op zijn knieën. 'Lieve Linda, wil jij mijn vrouw zijn, wil jij met me trouwen?' Ik knik heftig ja en begin alweer te huilen. Ik sla mijn armen om Samuel heen en huil nog harder. Ik laat hem los en lach door mijn tranen heen. Samuel pakt mijn hand en doet de ring om. 'Samuel hij is zo mooi' hij pakt mijn wangen vast en drukt zijn lippen op die van mij. 'Dat beschouw ik dus als een ja?' Hij grijnst. 'Ja, JA! Zonder twijfel' Ik spring in zijn armen. Iedereen om ons heen applaudisseert en joelt. Ik kijk trots naar Sam.

Ik ben verloofd met Samuel, Samuel fucking Leijten.

OMG! Ik heb bijna de 4,5 duizend gehaald! Thank you so much. Ik hoop zo dat dit ook met mijn nieuwe boek gebeurd😍

Samuel leijten (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu