Dit deel is niet voor gevoelige lezers, jullie zijn gewaarschuwd!
Toen ik verder onderzoek deed achter nathan, eigenlijk stalkte ik hem gewoon maar shhhhhhh. Werd ik onderweg naar school aangesproken door een oudere man, rond de 40 jaar oud ofz, hij zei dat ik mooi was en of ik iets wou komen drinken bij hem thuis, natuurlijk zei ik nee, maar hij drong maar aan en hij duwde me altijd dichter en dichter in de auto. Hij pakte me op en zette me in zijn auto. Ik werd geblinddoekt en er werd tape over men mond geplakt dus ik wist niet waar we naartoe gingen. Toen hij de blinddoek afdeed waren we in een donkere kamer, de mysterieuze oude man stond naakt voor me, ik wist niet wat hij met mij van plan was maar hij begon me uit te kleden. Helemaal geshockeerd probeerde ik te gillen voor hulp, maar de tape zat blijkbaar nog steeds op mijn mond. Hij bracht me in slaap met een pilletje en voor de rest herinnerde ik me er niet veel meer van. Ik kwam thuis en zei tegen men mama wat er gebeurt was , zonder twijfel belde ze de politie, ze zeiden dat ze het nog verder gingen onderzoeken maar dat ik naar het politiekantoor moest om de man te beschrijven toen dat gedaan was moest ik een schets maken. De volgende dag op school kwam een meisje uit men klas (ik denk dat Laura haar naam was) naar mij en zei dat ze wist wat er gebeurt was omdat haar vader bij de politie werkt en dat hij het haar verteld had dat ze veiliger moest doen enzo. Ik zei tegen haar dat ze het aan niemand mocht doorvertellen omdat ik niet wou dat iemand het wist, dus het blijft ons geheim .
JE LEEST
Het leven van een tienermeisje : Emma
RomanceEmma is een normaal meisje dat naar school gaat, zoals elk meisje word ze ook weleens verliefd op een jongen op school. maar is die jongen wel wie ze denkt dat hij is of is hij iemand totaal anders?