» Oči plné úzkosti «
Po rozhovore sa chalani rozhodli, že by si dali niečo na jedenie a presvedčili ma, aby som šla s nimi. Vlastne som ani veľmi neprotestovala, lebo som aj tak nemala doma veľmi čo robiť, a večer som ešte s nimi mala ísť na nejaký koncert, tak som súhlasila. Nastúpili sme teda do auta a odviezli sme sa do najbližšieho McDonaldu, pretože Michael nás skoro prosíkal na kolenách, aby sme tam šli s ním.
„A to môžete ísť len tak do McDonaldu? Čo keď tam budú nejakí šialení fanúšikovia?" spýtala som sa ho, keď sme sedeli na zadných sedadlách v aute.
„No, fanúšikovia vždy budú niekde, okrem toho, máme radi sa s nimi stretávať - ak sú pokojní, samozrejme," odvetil Luke a pokrčil plecami.
„Hej, a tiež sa teraz musím najesť, takže je mi absolútne jedno, kde pôjdeme a kto tam bude, proste som hladný," dodal Michael s úsmevom.
„A keď je Michael hladný, na ničom inom nezáleží..." povedal Calum pobavene, hľadiac do svojho telefónu.
Vybuchla som do smiechu. Všetci sa na mňa pozreli, ako keby som bola idiot. „Čo je?" prestala som sa smiať, zrazu som si nebola taká istá, čo sa dialo. „Urobila som niečo zlé, prečo sa nesmejete so mnou?"
„Žiaľ, to nebol vtip," povedal mi Ashton a Michael naňho zagánil.
„Hej, nie je to až také zlé!" vykríkol a zamračil sa.
„Seriózne, Mikey? Nie je o až také zlé?" zopakoval Calum sarkasticky.
„Mala by si ho vidieť, keď je naozaj hladný! Je to zviera!" vykríkol Ashton a potom zaryčal ako nejaká zmutovanina leva s mačkou a psom.
„Ouch! Ash! Čo to bolo? Myslím, že som ohluchol, ďakujem pekne. Snažil si sa naozaj znieť ako Michael?" spýtal sa ho Luke a masíroval si s obavami svoje uši.
„No, aspoň sa snažil!" smial sa Calum.
„Hej, chalani, prestaň s týmito vtipmi! Olivia si bude myslieť, že som nejaký hlúpy idiot!" skríkol Michael a urazene si prekrížil ruky na hrudi.
„Aw, Mikey, nechceli sme ťa nahnevať, to predsa vieš," Luke odporoval a snažil sa ho objať, ale Michael ho pichol svojím špicatým lakťom do rebier a Luke zavzdychal do bolesti.
Nemohla som si pomôcť, z úst mi vyšiel smiech. Správali sa ako 5 ročné deti...
„Neboj sa, Mikey, ja si nemyslím, že si idiot," upokojila som ho a potom som sa diabolsky uškrnula. „Po pravde, myslím si, že vy všetci ste najväčší idioti, akých som kedy stretla," skonštatovala som a zazubila som sa na nich.
„Hej!" vykríkol Ashton, ale predtým, ako mohol ešte niečo povedať, auto zastalo. Michael bleskovo otvoril dvere a vyšprintoval smerom k McDonaldu. Ostatní chalani iba pokrútili hlavami a spoločne sme vystúpili z auta, nenápadne nasledovaní ochrankou.
ESTÁS LEYENDO
the great interview // calum hood
FanficOlivia je novinárka pracujúca v prestížnom časopise. Keď dostane novú, vzrušujúcu prácu - spraviť epické interview s jednou s najväčších kapiel na svete - 5 Seconds of Summer - snaží sa spraviť to čo najlepšie. Postupom času však zisťuje, že nie...