1.dio

60 12 9
                                    

"Kako mislite nemate jos nista"-upitala sam dizuci ruke u zrak isfrustrirano te se uhvatila za glavu.
"Obavljamo svoj posao,trudimo se koliko mozemo"-rekao je jedan od policajaca
"Ona moze umrijet svaki sekund a sta vi poduzimate u vezi toga?Nista.Vec 2 mj. Ni traga joj.Trebala bi sjedit mirno ali ne mogu to je moja mala curica.Ne poduzimate nista."
"Smirite se gospodo,radimo sve sto je u nasoj moci"-rekao je i stavio svoju ruku na moje rame.

Ne znam sta da trenutno mislim.Ljuta sam,slomljena,povrijedena i bez moje male Lucy nesretna.Kad saznam tko stoji iza ovog poduzet cu sve sto je u mojoj moci da prode najgore kaznjeno.Vjerujem da cu je naci.Grliti i ljubiti a onda se selim ig ovog grada i idem u nepoznatom pravcu ali samo dalje od ovdje.

Culo se kucanje na vratima i u prostoriju je usao decko karamelastih ociju i smede kose.Imao je odijelo na sebi i rukavi sakoa su bili podvrnuti do lakta i njegove misterijozne tetovaze su se jasno vidjele na misicavim rukama.
"Dobar dan"-lijepo je pozdravio te dosao do mene i pruzio mi ruku
"Justin"
"Cloy"-pruzila sam ruku.Imao je jak muski stisak.
"Gospodo ja cu preuzet ovi slucaj vidim da vama to ne ide"-rekao je i sijeo na stolicu te su policajci izasli van.Sijeo je na koznu stolicu te stavio papire na stol i pogledao u mene

"Sijednite"-rukom je pokazao na stolicu do njega
"Dakle koliko vidim ovdje,vasa petogodisnja kcerka Lucy je oteta.Prije dva mj.Ne vjerujem kako su ovi policajci nesposobni.Preuzimam vas slucaj i pobrinut cu se da casa kcerka dode doma ziva i zdrava"
"Hvala,ali zasto ste odlucili preuzet moj slucaj"
"Jednostavno ne mogu gledat kako oni ne poduzimaju apsolutno nista a vi morate sijedit mirno i ako to nenzelite.Razumijem vas i razumijem kako je to ali obecajem vam da cu vratit vasu curicu nazad.Ja sam covijek od rijeci a ja vam dajem rijec da ce te bit uh svoju kcerku ubrzo.Samo budite strpljivi,i ne poduzimajte nista vec sve prepustite meni"
"Razumijem,hvala vam"
"To mi je posao i bit ce mi zadovoljstvo pomoc vam.A sad.Uzet ce te sve potrebne stvari iz stana i spakirat se.Moj privatni vozac Taylor ce doc po vas.Selite se u kucu koja je pod zastitom 24 sata.26 cuvara oko kuce,3 tjelohranitelja i 2 psa ispred ulaza.U kuci nema kamera ni nicega sto ce vas nadzirat ali u slucaju opasnosti pokazat cu vam tajno mijesto i u tu prostoriju ce te uc i tamo ce se nalazit sve potrebne stvari.Mobitel i ako ste u opasnosti posaljite poruku ili nazovite i dobit ce te mene."
"Ummm...uredu.A sto se tice rodbine i posjecivanja."
"Sto se toga tice ne mozemo vjerovat nikome cak ni vasim roditeljima.Nema posijeta dok ne rijesimo slucaj.Ako zelite posjete idete sami do te osobe i ne govorite nista o ovom.Tjelohranitelj ide s vama i imate privatnog vozaca.Pod zastitom ste"
"Uredu,hvala vam"

......

"Vi ste zasigurno Taylor"-upitala sam
"Taj sam"-rekao je i nabacio mi osmijeh te mi otvorio vrata.Kufere je stavio u gepek i posli smo sa voznjom.Putom je vladala tisina.
"Bit ce ovo dug put gospodice pa ukoliko zelite odapavat slobodno"-rekao je Taylor
Samo sam se nasmijala i zaklopila oci i utonula u san

.....

Budi me jaki kasalj.Naglo sam otvorila oci i ugledala Justina kako sijedi na kraju kreveta.Pogledala sam okolo.Ova soba je ogromna i prelijepa a crna boja prevladava a to mi je omiljena boja.Pogledala sam na sebe i vidjela da sam u bijeloj kosulji a da je Justin bez majce.

"Umm ti si,svukao me i navukao kosulju"-upitala sam skupljajuci obrve
"Da,morao sam.Cekao sam tebe i Taylora da dodete i on mi je rekao da spavas.Uzeo sam te a vani je padala kisa i bila si skoz mokra.Nisam te mogao tako ostavit da spavas."
"Oh,hvala"-rekla sam.
Nabacio je blagi osmijeh.Ima predivan osmijeh.

"U ormaru imas odjecu i frizider je pun"

"Ok,umm trebalo bi da ti vratim kosulju"-rekla sam svukla ju.Primjetila sam njegov pogled na sebi na sto mi je bilo malo neugodno
"Ajde nije to nesto,skinuo sam te maloprije sto znaci da sam te vidio"-rekao je i obukao kosulju.Jesam li spomenula da ima dobre misice?Tako je zgodan.
"Pa tad sam spavala a sad sam budna i drukcije je"-rekla sam
"Ok,idem dolje.Palacinke su gotove tako da pozuri jer cu ih ja pojest"
"Justin ti ...ummm ostaj"-nisam ni dovrsila a on me prekinuo
"Da,ostajem.Dok ne rijesimo ovi slucaj zivim tu s tobom "
Klimnula sam potvrdno glavom u on je izasao iz sobe.Otvorila sam ormar i bio je prepun robe.Od dugih sjajnih haljina sve do obicnih hlaca.Odabrala sam duge rasparane hlace i bijelu dugu usku majcu.Posla sam u kupaonu da se otusiram.Kosa mi je bila jos uvijek mokra i necista od kise.Zakljucala sam vrata i posla pod topao tus.Nakon nekih 10-ak minuta izisla sam iz kade i obrisala tijelo te navukla odjecu.Kosu sam zavezala u visok rep i umila se.Napokon sam izisla iz kupaone i primjetila sam laduicu ispod kreveta.Da,dobro ste culi ladica.Odlucila sam malo istrazit.Otvorila sam ladicu i nisam mogla vjerovat.Od stikli,starka do obicnih tenisica.Uzela sam carape i obula bijele niske starke.

....

"Brinema se,sta ako ju nikad ne pronademo ili ako ju pronademo a ona bude mrtva"-rekla sam zabrinuto.
"Ne brini,dao sam ti svoje obecanje da cu je dovest zivu i zdravu"
"Zasto ja?Zasto ona?Ima samo 5 godina i napravit ce sve sto joj kazu"
"Znam da ti je tesko al sad moras bit pribrana"
"Kao da me itko razumije,kao da netko zna kako je meni"-rekla sam i puhnula
"Ja znam.Moj brat je bio otet,bio je stariji 3 godine od mene.Bili smo u nekom klubu i tad sam imao 16.To jutro sam se vratio sam doma i osao spavat misleci da je on sigurno s nekom curom.Kad sam se probudio vidio sam policiju u kuci.Mama je bila u suzama a tata je setao gore dolje po kuci.Upitao sam sta je bilo i rekli su mi da se nije vratio.Cekao sam godinu dana i nije se vratio.Tad sam odlucio postat ovo sto jesam.Kad su ga napokon nasli bio je mrtav.Od tad sam obecao sebi da cu pomoc ljudima koji su u ovakvoj situaciji i obecao sam da oni nece prolazit kroz ovo sto sam ja"
"Zao mi je,ali sta ako budem morala cekat kao ti mozda i duze i ako moja mala Lucy ne bude ziva ja,ja nemam pojma sta onda"-suze su samo tekle mojim licem.Privukao me k sebi i cvrsto je obgrlio svojim rukama.
"Ja sam tu i pobrinut cu se da ti se to ne dogodi"-rekao je
"Hvala ti"-rekla san i malo se odmakla od njega
Maknuo mi je pramen s lica i stavio ga iza uha.
"Gdje joj je otac"-upitao je i pogledao me pravo u oci
"Otisao je cim je saznao da ima kcerku da sam trudna"
"Kako se zove"-upitao je
"Bill McClayne"-rekla sam
"Moram to istrazit,mozda on stoji iza svega ovoga"

"Justin,sta ako on stvarno stoji iza ovoga"
"U slucaju da je to istina proc ce na najgori moguci nacin"-rekao je.Klimnula sam glavom.
"Justin umorna sam i treba mi sna."-rekla sam
"Laku Noc"rekao je i ostavio poljubac na mom celu sto mi je omamilo osmijeh na lice.

Usla sam u sobu i iz ormara sam htijela uzet pidzamu ali je nije bilo.Uzela sam neku crnu majcu koja je pekrivala dupe.Kad sam pogledala imala je sliku i natpis Jack D.
Kosu sam pustila i uvukla san se u krevet.Izmolila sam molitvu za malu Lucy.Sklopila sam oci a jedna suza je pobjegla iz mog oka

KRAJJ!!!

STA MISLITE HOCE LI JUSTIN PRONACI MALU LUCY?HOCE LI NESTO BIT IZMEDU CLOY I JUSTINA?Hoce li Cloy ikad vise biti sretna?

Ostavite komentar i volt!

XOXO

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 09, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Save HerWhere stories live. Discover now