KENDİNE İYİ BAK!

87 23 5
                                    

Bu cümleyi duymak acı verir bize..

Çoğu zaman bir elveda cümlesidir.Bir daha görüşemeyiz belki bu cümleden sonra.O üç kelimeden daha fazlasını gizler içinde.Kendine iyi bak!

Belkide bu cümleyi söyleyenler bir daha yanımızda olamayacaklar; isteseler de, istemeseler de.Silelim onları kalbimizden çünkü onlarda bizi silecek, dönmemek üzere gidecekler.Kendine iyi bak.!

Bizi kendimizle baş başa bırakırlar, dönmezler bir daha; elveda cümlelerini kurmuşlardır artık.Kendine iyi bak derler ve giderler.Tutkuyla sevenler bunu daha zor söylerler, onlar ayrılamazlar çünkü. Ta ki umut da sevgi de tükeninceye kadar.Bazıları bu sözde ihanet olmadıklarını söylerler ama öyle değildir.Aslında en büyük ihanet, sevdiğini yüz üstü bırakıp gitmek değil midir?

Bizi suskunluğa alıştırıp giderler.Sevgimizi kalbimize gömüp giderler.En kötüsü de suçlayamayız onu, kendine iyi bak diyenlerin vardır elbet geçerli bir nedeni, suçlatmaz kendini.

Kimi zaman arkalarına bakmadan çekip giderler, Çünkü insafsızlıklarını, vicdansızlıklarını görmek istemezler.''BİTTİ'' diyemedikleri için kendine iyi bak derler, ve giderler.

Keşke bu cümle hiç kurulmasa ve ayrılıklar olmasa.

O bizde yokken nasıl tam olabiliriz ki?

Hani büyük aşklar her türlü engeli aşardı?

Hani gerçek dostluklar her türlü sınavı aşardı?

Hani gerçek sevgi kazananın olurdu?

                          * ''Kendine İyi Bak''

                     O üç kelimeden daha fazlasını gizler içinde.

KIRIK KALPLER DURAGIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin