dua

15 2 0
                                    

Lana POV

"Eh ada dak baru ke ? Semalam aku tengok rumah tu kosong je . Ah lantak ah . " bisik hatiku .

Aku terus jogging kat kawasan tasik . petang petang macamni memang ramai orang kat sini . Mesti best kalau ajak papa. Ye lah , Businessman , sibuk memanjang .
Ugh .

Lari punya lari terserempak ngan classmate , Han .

" Han ? kau sorang je ke ? Mana Fakh ? Mana member kau lain ?"

" tak eh , ada haa tepi aku ni . Transparent . " katanya gelak .
Aish . " sorang lah bongok , Yang lain semua duk busy layan awek haahaha . hmmm , boleh aku temankan kau tak ? Bosan ah duk sorang je " .

" Nevermind , Jom . "
---------

Han POV

" Han , Jom ah jamming petang ni ? Kitaorang tunggu kau kat tempat biasa eh ? "

" sorry guys , petang ni aku ada hal sikit . hmmm , mungkin aku tak datang kot harini . " kataku .

Aku cuma nak jumpa Lana . Orang yang selalu buat aku senyum , orang yang beri semangat kat aku . Aku sayang dia She's my Everything . hmmm . kebiasaan dia jogging kat area depan ni je . cepat cepat aku tukar pakaian , terus mengayuh laju kesana . Ni bukan kali pertama aku cuba nak dapatkan perhatian dia . she's perfect . Aku bukannya malu nak bagitahu yang aku suka kau , Lana .

Aku just taknak rosakkan persahabatan kita .

Aku meletakkan basikal kat tepi pokok , tiba tiba --

" Han ? "

That's she .

Kau tak pernah berubah . dengan senyuman kau , mata kau , perangai kau , semua perfect Argh .


Andainya kau tahu , aku sayang kau lebih Dari segalanya .

Dan mungkinkah suatu hari nanti kita akan bersama ?

Petang tu , aku dan dia terus jogging , gelak ketawa .

Lana , ily so much .

-----

Lana POV

" Eh , awal pa balik hari ni . Dah makan belum ? "

" Dah tadi , lewatnya balik . Dating ke ni ? Eii busuk ! Dah , masuk dalam mandi . " ujar papa berseloroh .

" Haha tak ah pa . Tadi Han ada so lama ah sikit kitaorang duk borak borak . Eleh yelah hahahaha "

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 13, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nevermind | K.t.hWhere stories live. Discover now