לא הייתי צריך להתערב לה בחיים, וידעתי את זה. אבל כשראיתי את אנה מחבקת אדם שאולי גדול ממנה בעשר שנים הרגשתי עצבני, עליה, עליו, על איך בכלל היא נותנת לדבר כזה לקרות? תפסתי ממנה אדם חכם. לא רק שהייתי עצבני, לא יכולתי לשבת בשקט, היא לגמרי כעסה עליי על שגררתי אותה מהבית קפה, היא כעסה שאני מטיף לה ובצדק, אנחנו מכירים אולי כמה שעות.
אחרי שהיא הסבירה לי, ולא במילים יפות, שאותו בחור הוא לא חבר שלה והם סתם ידידים טובים הרגשתי לגמרי טמבל. אבל בכל זאת, לא התחרטתי על מה שעשיתי, וזה די הפתיע אותי. בניגוד אליי, אנה לא הרגישה טיפשה אלא סתם עצבנית והיא עוד נאלצה להיות המלצרית בשולחן שלנו. מי כלל שלנו? אריק וכמה מהחברים שלי-שלו, ככה קראתי להם, בעיקר מפני שהם לא היו החברים שלי, הם רק התנהגו ככה וכיבדו אותי כי משכתי בנות - אבל חוץ מזה? כלום.
אריק היה בעל משמעות עבורי, הוא היה החבר הכי טוב שלי, הוא לא הסתובב איתי משום סיבה אחרת מלבד היותי אני ואני כיבדתי ושמחתי שזה כך בנינו. אבל זה לא עצר את לוקאס, אחד מחברי שלי-שלו, לגרום לשולחן שלנו לחבור לשולחן של כמה בנות ומיד עם זה, בא הרבה רעש. בחנתי את כולן, מריץ את עיניי עליהן במהירות, אך לא היה להן דבר אחד שהיה שווה מבט שני, לפחות מבחינתי.
הן ניסו לשכנע אותנו לצאת מכאן, אחת מהן לא הפסיקה לומר שהבית שלה ריק, והיא תשמח אם נבוא להתארח אצלה. היא התיישבה לידי, ידה נחה על הברך שלי, היא קרצה לי וחייכה. לא שרציתי שוב לשכב עם מישהי ולהרגיש ריק ברגע שזה נגמר, אבל זה היה מה שעשיתי בדרך כלל, למרות שניסיתי להימנע מהתחביב הזה. הבחורים ואריק הסכימו, כמובן, ללכת לדירה של אותה בחורה, כלומר מה כבר יכול להיראות להם רע בכמה בחורות שמזמינות אותם הביתה? ואני למעשה, הייתי מוכן להיגרר אחריהם.
אנה הגיע לשולחן שלנו, לבושה במכנסי ג'ינס צמודים שהבליטו לה בעיקר את הרגליים, בחולצת טריקו שעליה סמל בית הקפה, ובנעלי סניקרס פשוטות. השיער שלה היה אסוף לאחור לפקעת מבולגנת שרציתי לגעת בה, מלהביט בה רציתי ללטף את פנייה החלקות, לפזר את שיערה השחור והכי מכל - רציתי לגעת בשפתיים שלה, כל כך מסורטטות, מלאות והיא נהגה לנשוך אותן באופן קבוע - אל תאשימו אותי, לא יכולתי לפספס פרט כזה - מה שלגמרי גרם לי להשתגע.
בניגוד אליי, חברי שלי-שלו לא ראו באנה משהו מרהיב בטח בעיקר מפני שהחזה שלה לא היה גדול במיוחד והגוף שלה - שאותי לגמרי שיגע - לא היה סקסי מבחינתם כמו של הבנות שישבו איתנו. יכולתי להתווכח איתם על זה, אבל לא היה טעם.
"תנקי כאן." אמרה אחת הבחורות, היא שלחה לאנה מבט מצמית ומטון הדיבור המזלזל שלה, כבר שנאתי את הבחורה. אחת הבחורות לקחה את כוס השתייה של לוקאס, שהייתה מלאה בקולה עד הסוף ושפכה על השולחן מבלי לחשוב פעמיים.
YOU ARE READING
הכל בסדר
Romanceאנה מעולם לא דיברה על חיי המשפחה שלה מול אנשים אחרים, בעיקר מפני שכל אדם שהיה שומע על מה שהולך בבית שלה, היה ממהר להרים טלפון למשטרה או למשרד הרווחה, והיא לא רצתה שזה יקרה. ריו מעולם לא ראה את הדברים בדרך שחבריו ראו אותם, הם תמיד חשבו שריו חי חיים י...