Coğrafya

2.1K 103 26
                                    

Adrian gidince Marinette bacaklarını hissetmediğini fark etti. Sonra Alya geldi.
A: Ne dedi?

M: Şeyyyy bana sabah araba çarpıyordu ve araba onlarınmış.

A: Kendini rezil etmedin değil mi?

M: Sadece ezmedikleri için teşekkür ettim.

A:NE?! Dedi ve aralıksız bir gülme krizine girdi. Sonra Marinette de gülmeye başladı.

M: Hadi coğrafya dersi başlıyor. Coğrafya dersi her zamanki gibi sıkıcı geçmişti. Ama Marinette bütün ders dün tasarlamaya başladığı erkek kombinine devam etti. Öğretmenleri her zamanki gibi proje ödevi verdi.
Ö: Evet çocuklar bu proje ödeviniz belli bir ülkenin coğrafi olarak herşeyini rapor edeceksiniz. Tabiki grupları ben seçiyorum.
Alya-Cleo.       
Sabrina-Nino (Doğru yazdığından emin olamayan yazarın dramı :)
Adrian-Marinette

Cleo: NE?! Siz benim babamı tanıyor musunuz!? Adribalım başkasıyla olamaz hele o paçoz...

Ö: CLEO İTİRAZ YOK VE BU SEFER ÖDEVİ ORTAĞINLA BİRLİKTE YAPACAKSIN O KADAR. hoca çıldırmış bir şekilde sınıftan çıktı zaten teneffüs olmuştu. kim olsa çıldırırdı. Marinette'nin ağzı tutulmuştu. "AMAN TANRIM ADRİAN İLE ORTAĞIM" diye düşündü. O sırada düşünceleri ona doğru gelen Adrian ile bozuldu.
A: Eee ne Zaman çalışırız? Dedi Marinette afallamış bir şekilde ona bakarken cevap beklediğini hatırladı. Kendini hazırladı ve kekelemeden konuşmaya başladı

M: Şey ben bugün ve yarın boşum sonraki günde ondan sonraki günde ondanda sonraki günde...

A: Tamam anladım yani her gün boşsun. Marinette evet anlamında başını salladı kekelememeyi başarmıştı ama mantıklı konuşamamıştı. Sonrasında Cleo geldi

C: Adrişş canım gelsene sana bir şey göstericem. O sırada Adrian'ın kolundan çekerken Adrian yalnışlıkla Marinette'nin çizim defterine çarptı be defter açık bir şekilde yere düştü Adrian eğildi ve defteri aldı çizimlere hayranlıkla bakıyordu. Marinette yanaklarının kızardığını fark etti.

A: Bu çizimler...

Kedi ile böcükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin