Bazen aradığımızı bulmakta zorlansakta aramaktan vazgeçmemek gerekir. Çünki sen ne kadar azmedersen ona ulaşman o kadar kolay olur. İşte bende seni böyle arıyorum azimle , hırsla , yılmadan , bıkmadan aramaya devam edeceğim . Seni ararken saptığım bütün yanlış yollarda sana çıkıyor. Benim kalp yollarımda sadece senin tabelaların var . İşte bana yön gösteren insanlarda tabela gibi , hekes seni bana gösteriyor. Aslında korktukları şey yolun uzunluğu değil karşılarına çıkacak olan engeller . Yani ihanet eden dostlardan bahsediyorum . Evet evet onlar dost görünümlü tilkiler. Hani sürüden ayrılan kuzuyu kurt kapar ya . İşte dost görünümlü tilkilerde senin yalnız kalmanı beklerler . En büyük silahları yalancı nasihatlarıdır. Seni yalnız bırakmıyor gibi görünselerde seni yalnızlığa sürükleyenlerde onlardır aslında . Sen bunu göremezsin öyle iyi oynarlar ki oyunlarını bazen kendini sahteden de olsa mutlu sanırsın , çünki sen kandırılmışsın , onun karşısında güçsüzsün , çünki sen yalnızsın sığınacak bir ev ararsın işte karşına çıkan engellerden biri "SAHTE MUTLULUK" ...
Ah be sevgili sen sokma beni bu yollara gel birlikte geçelim engelleri , beni yalnız bırakma sahte mutluluğa kanacak kadar güçsüz bırakma . Gel , gel de gerçek mutluluğu görsün herkes hem sen gelirsen benim kalp yollarımda çiçekler açar , sen gülünce yüzünde çıkanlar varya onlardan bahsediyorum...