Coğrafya hocasının başına gelenler

1.6K 104 14
                                    

A:...Harika. Gerçekten çizimlerin çok güzel Marinette.

M: Şeyy ben çalışıyorum yani üzerinde...

C:Ayyy Adrişşş onun yaptığı tasarımların güzel olmadığını ancak bir paçoz anlamayabilir. Bu kadar centilmen olmana gerek yok. dedi ve Adrian'ı çekmeye devam etti. Adrian arkadan el salladı. Marinette'de el salladı. Yüzünü şapşal bir gülüş kaplamıştı.

A:Vayyy yılın şanslısı da buradaymış. Eh benim eşimde...

M: Dünyanın ennnnn gıcık insanı biliyorum. Ama bana Adrian çıktı inanabiliyor musun? Daha önce Coğrafya hocasını ne kadar sevdiğimi anlatmış mıydım?

A:Hayır daha çok ne kadar gıcık olduğunu. Çok ödev verdiğini. Geçen ay çizimini yırttığını...

M: TAMAM tamam ama artık favori hocam.

A: Acaba neden😆

M:Acaba😄😄 Neyse okuldan sonra bize gelsene.

A: Harika olur. Şimdi Nino'nun yanına gitmem gerekiyor görüşürüz. Dedi ve bahçeye doğru koşmaya başladı. Okul SONUNDA bitmişti. çıkış kapısında Alya, Marinette'yi bekliyordu. O sırada yanlarına Adrian geldi.

Adrian:Selam kızlar. Şey Marinette 3 gün sonra sizin evde çalışabilir miyiz?

Marinette: Şeyy tabi uygundur gelebilirsin.

Adrian: Taman görüşürüz. Gittikten sonra Alya pis pis Marinette'ye sırıttı.
Alya: Adrianla artık düzgün konuşabiliyorsun bakıyorum tebrikler. Eve gidene kadar konuştular.

A: Eeee nasıl gidiyor Adrianla?

M: Bildiğin gibi kekeleme ve saçmalamadan ibaret.

A: Eee Coğrafya hocasının başına gelenleri duydun mu?

M: Ne olmuş benim fevrıt hocama.

A: Cleo ile öyle konuştuğu için 2 ay mağaşından kesmişler.

M: Yok artık Cleo kendini çok... Derken üzerlerinden bir araba uçtu. ALYA HEMEN KAÇ BİZİM EVE ÇABUK!! Alya koşuşturmaya başladı. Marinette hemen iki bina arasında kimsenin görmediği bir yere geçti.

M: TİKKİ BENEKLER! Dedi ve hepimizin bildiği gibi Uğur böceğine dönüştü. Hemen bir binanın tepesine çıktı. Evet bu onların coğrafya hocasıydı. Marinette düşündü "Nerde olabilir Akuma... Aha elindeki harita!". Hemen sonraki evlerin çayılarına zıplamaya başladı. O sırada karşıdaki çatılarda. Kara kediyi gördü. Sonra dikkatini çekmek için Yoyosunu kafasına fırlattı. Bunun kediciği çok sinir ettiğini biliyordu ama sinir etmek çok eğlenceliydi. Sonra kedi yanına geldi:
Kara kedi: O yoyonun ne kadar acıttığını biliyor Musun?

Uğurböceği: Senin kafan kırılmaz merak etme. Taşlar bir yoyoyla kırılmaz. Bir planın var mı?

Uzun bölüm istiyordunuz. Bende sizi kırmadan yarım saat (no abartı) düşündüm ve yazdım umarım EXTRA bir şeyler yaparsınız😉 Attığınız güzel yorumlar için çoook teşekkürler normalde haftada bir atmayı düşündüğüm hikayeyi sizin yorumlarınızla haftada 2 atıyorum.

Kedi ile böcükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin