Ми ще довго говорили з Маргаритою про цей Інцидент ,а потім мені подзвонила мама ,і сказала: " Еллі вже пізно ходи до дому"!!
Прийшовши до дому ,пішла сполоскнулася холодною водою, щоб мозки хоть якось працювали.
Наступив новий день.
Я стала швидше в 6:00 пішла поїла, помилась, чикала поки інші встануть. За той час поки я чикала,
В мене голові пробігались фрази " я тебе знаю ", " я тебе знаю" . Я Нехотіла його сьогодні зустріти в школі я не хотіла бачити його , усмішку, його сильні руки.
За той час поки я думала. Всі вже повставали. І я нечикавше їх ,пішла помало до школи ,перший урок, була
Українська мова. Вона вліпила мені два . Ця вчителька любить собі вибирати любимчиків і як ви вже зрозуміли ,я невтому списку .
Уроки пройшли досить швидко. Послідній урок фізра ( фізкультура)
Я його так довго чикала прийшовши в спортзал я забула, що в спортзалі мають бути два класи, і той другий клас виявляється Анджея. Він зразу замітив мене я його теж ,коли я на нього дивилась ,а він на мене. Не повірите в мене пішла сльоза ,коли побачила його вся біль повернулась .Я Незмогла нічого з цим зробити. Він побачив, що мені погано, підійшов до мене і обняв, а я просто плакала не могла зупинитись. Я розумію, що зараз через нього плачу, а в той момент він мене обнімає .Я його сильно відштовхую від себе і Кричу.
- іди від мене ,як я тобі дорога то відпусти мене ,ти знаєш як боляче тебе з дитинства любити??Но зара ти мені настільки боляче зробив, що я неможу на тебе дивитися просто, неможу ,а про кохання моє до тебе можеш забути.
- Еллі, що ти таке говориш ,не роби мені боляче цими словами я ж тебе люблю ,люблю!!! - говорить Анджей зі сльозами на очах.
- як ти мене любиш, чого ти вчора так мило йшов за ручку з якоюсь дівчиною!!- спокійно говорю я ,бо не маю на крик силу.
- ти моя дурочка це моя сестра двоюрідна Керрі, вона приїхала з Італії .Я хотів ,показати наше місто, а ти що в своїй милій головці понапридумувала.
Я з дивуваням Дивлюсь на нього з дибільною усмішкою . Підбігаю до нього і сильно-сильно обнімаю.
Моя любов повертається.
Він користується цим моментом і цілу мене так страсно і ніжно. Його м'які губи доторкаються до моїх знову й знову я нехочу, щоб ті моменти закінчувались.Я люблю його...
ВИ ЧИТАЄТЕ
"100 думок в хвилину"
RomanceДівчинка під назвою Еллі яка влюбила в хлопця який був від неї на багато старший чи буде вона з ним зі своєю любовю