Chapter 9

220 31 13
                                    


» #SocialStuff Part 1 «



www.celebznewz.com/5SOS_news


Mentálny stav 5 Seconds of Summer!

(Dočítajte sa viac nižšie)

Nebolo to až tak dlho, čo sme počuli, že Michael, gitarista z 5 Seconds of Summer, rozprával o svojom mentálnom zdraví. Na jednom z koncertov skupiny povedal, že mal nejaké mentálne problémy, ale už to je v poriadku. A teraz ďalší člen tejto skupiny? Čo sa naozaj deje s našou obľúbenou skupinou?

Iba dnes bol Calum Hood, basgitarista videný v L.A., ako si aj s ostatnými členmi kapely objednáva jedlo v populárnej reštauračnej sieti McDonald's. Správy o polohe chlapcov sa rýchlo rozšírili a viac ako 50 fanúšikov sa rýchlo zoradilo pred budovou, čakajúc na ich idolov, aby sa s nimi odfotili a podpísali niekoľko nových albumov.

Avšak, tesne predtým, ako mali vyjsť z budovy von, fanúšikovia hovoria, že basgitarista sa zrazu začal triasť a pobledol v tvári, zatiaľ, čo jeho priatelia sa mu snažili pomôcť a upokojiť ho, vytratiac sa hlbšie do budovy.

Veľa fanúšikov, ktorí boli priamymi svedkami tohto incidentu sa zhoduje v tom, že išlo o stav veľkej paniky a úzkosti.

Po približne 30 minútach konečne opustili budovu a nastúpili do auta, nikto z nich nepodpísal žiadny plagát ani sa neodfotil s horlivými fanúšikmi. Podľa zdrojov je známe, že sa ponáhľali do auta a Calum bol stále bledý a roztrasený.

Teraz fanúšikovia z celého sveta posielajú Calumovi - ktorý vyzerá, že má vážne mentálne problémy - milióny povzbudzujúcich správ. Na sociálny sieťach dokonca koloval aj #staystrongcalum.

Pre viac informácií, kliknite sem.


○○○○○○●●●●●●○○○○○○


www.stayIn.com/5sos-calumhood-anxiety-woman


Čo sa naozaj deje s Calumom Hoodom z 5 Seconds of Summer?

(Exkluzívne fotografie)

Ste fanúšikom 5 Seconds of Summer? No, pravdepodobne, ste. Veď kto by nakoniec aj nebol?

Po vydaní ich druhého štúdiového albumu, sú naozajstné rockové hviezdy na výslní. Ale je na nich odrazu všetkej tej slávy priveľa?!

Nedávno boli Luke Hemmings, Michael Clifford, Calum Hood a Ashton Irwin, videní v obľúbenej fast-foodovej reštaurácii, ako si užívajú svoje hamburgre.

Ale tam kde je 5SOS, tam sú aj fanúšikovia a ani teraz to nebola výnimka, keďže fanúšikovia vytvorili pred reštauráciou obrovský dav ľudí a blokovali východ von.

the great interview // calum hoodWo Geschichten leben. Entdecke jetzt