Capitolul 5

3K 122 2
                                    

Omfg... 👆👆

-Si ştii de cine? Culmea, de tine, prostule!

-Păi...

-Nu! Atât am avut de spus! Ştiu că de acum îți vei bate joc de mine, mă vei lua peste picior, dar trebuia să îți spun!

-Ascultă, ...

-Nu! Tu nu ai nimic de zis! Uită ce am zis!

Si am fugit spre camera mea.

Mă simt mai bine că m-am descărcat, dar totuși! El nu este persoana căruia să îi spui ce simți...

Peste 3 ore:

Nu stiu cum, dar am adormit. Mă trezesc pentru că trebuie să merg la o activitate, si îl aud pe un profesor cum țipă afară.

Mă îmbrac cu o pereche de blugi negri mulați, un tricou negru larg, ghetele negre, un machiaj simplu, si părul pe spate.

Ies în curtea scolii, si văd toți elevii afară. Sunt mulți!

-Deci, vreau toată săptămâna ce urmează, să facem o activitate, fără ore!
Trebuie să formați echipe de câte 2 elevi. Trebuie să asamblați un cort. În cortul constituit de fiecare, doarme echipa respectivă. Aveți la dispoziție 6 cutii mari, cu lucruri folositoare. Echipele sunt urmatoarele:
Dinna Parks cu Albert Spook, Luke Hemmings cu Isabelle Smith, Aura Niéé cu...

Stai, ce? Eu cu...

-Ce?

Toți se uitau cu o față amuzată de situație.

-Luke Hemmings cu Isabelle Smith. Acum ați auzit, domnișoara?

-Nu se poate!

-Listele nu se schimbă! Dacă vrei 2 zile în carce...

-Bine!

-Aşa mă gândeam si eu!

-Du-te dracu!  Am spus în barbă să nu mă audă.

-Începând de acum, puteți începe corturile! Aveți timp la dispoziție 2 ore. Dacă nu terminati în acest timp, la carceră 5 ore.
După asta, vă spun ce urmează.

M-am dus cu Luke, si am luat ce trebuia. Ne-am apucat să facem cortul, când Luke vine prin spate si îmi spune:

-Deci...

Eram cocoțată pe niste lemne ca să pun ceva la cort, si din cauza sperieturii, am căzut în brațele lui Luke.

-Nu mă supăr că stăm asa. As putea să te țin în brațe, o viață întreagă! Si... aveam ceva de discutat!

-Nu mai avem nimic de discutat!

M-am dat jos din brațele lui Luke, si am continuat cortul.

Am terminat mai devreme cu 5 minute cortul.

-Am făcut treabă bună!

-Mda...

-Acum, copii, trebuie să faceți echipe de 4 si să faceți foc!  Spune profesorul.

Cum Dinna era aproape de cortul nostru, am făcut echipă cu ei.

-Deci, porumbeilor, ce faceți?  Spune Dinna.

-Ha, ha, ce am mai râs!  Spun eu sarcastică.

-Da chiar, Isabelle, aveam ceva de discutat!  Spune Luke. Ce bine era când tăcea!

-Off, nu mă vei lăsa, nu-i aşa?!

-Până nu vorbim, nu!

-Ce să clarificăm, Luke? Cu tine nu are omul ce discuta!

-Eu vă las! Isabelle, eu zic să îl asculți pe Luke ce are de zis!

Zici prost!

-Bine...

Si am rămas doar eu cu Luke.

-Deci, ce vrei?  Spun pe cel mai crud ton posibil.

-Să discutăm!

-Ai mai zis asta de 100 de ori! Zi ce ai de zis!

-Păi eu...

Hei! Alt capitol! Capitolul 4 este gata mai de mult, dar este în legătură strânsă cu capitolul 5. Deci le-am pus acum pe amândouă. Stiu că sunt scurte, da... na!
La media, Luke.
Vă pup!

Şcoala De Corecție (+18) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum