YÜREKTEN SEVECEKSİN

89 22 3
                                    

Öyle;aşkmış, sevgiymiş deyip geçmeyeceksin!

''Seviyorum'' diyorsan hakkını vereceksin.Her gün daha fazla seveceksin.Hatalarıyla, yanlışlarıyla, her şeyiyle kabul edeceksin.Gerekirse gecenin hiç olmadık bir saatinde uykudan uyandırıp ''Özledim'' diyeceksin.En zor günlerinde yanında olacaksın. Gözyaşına gözyaşınla eşlik edip,  kahkahasına kahkahanla karşılık vereceksin.

Öyle iki kavgada çekip gitmeyeceksin!

Arayacaksın, soracaksın, mesaj atacaksın, kıskanacaksın, kısıtlayacaksın, özleyeceksin, ''O olmazsa bende yokum'' diyeceksin, elini, gösteriş için değil herkesi karşına alırcasına tutacaksın.En çok güldüğün kişi o olacak.Dokunmaya kıyamayacak kadar çok seveceksin.Gerekirse onun için soğukta duracak, yağmurda ıslanacak, karda donacaksın. 

Seviyorum diyorsan, yürekten seveceksin.Hayallerinin tek adresinin o olduğunu bileceksin.Sadece onun gülüşüyle huzur duyacak, tüm sıkıntılarını unutacaksın.

Gerekiyorsa her şeyden vazgeçeceksin.''Biz birbirimize yeteriz'' diyeceksin.Hiç bir gece kavgalı uyutmayacak; hayal kırıklığını tattırmayacaksın ona! Yarım saat konuşmasanız, yokluğunu hissedecek kadar çok seveceksin.Özel olduğunu hissettireceksin.İyiyi, kötüyü, azı, çoğu her şeyi paylaşacaksın, utanmayacaksın ondan.

Başına bir şey gelecek olsa yanında olacağını bileceksin.Pazara kadar değil, mezara kadar seveceksin.Tüm imkansızlıkları onunla yaşayacaksın! Sahiplenerek seveceksin.Onun için ölmeyi göze alacaksın.Bırakmayacaksın öyle.Kolay kolay vazgeçmeyeceksin.Bitti diyorsa, bitirmeyeceksin.Sonuna kadar savaşacaksın.

İçten seveceksin her şeyden önce.Samimi olacaksın.

Gece - gündüz çıkarmayacaksın aklından.

''Seviyorum'' diyorsan adam gibi seveceksin.Ortamlara sokmayacaksın.Giydiği kıyafetten, su içtiği bardağa kadar kıskanacaksın.

Her gün dua edeceksin Rabbi'ne; onu sana verdi diye.''Şükürler olsun''' diyeceksin.

Sezen AKSU misali : Seyirlik değil ömürlük olmasını sağlayacaksın.

               *Seviyorum diyorsan cennet gibi seveceksin.

KIRIK KALPLER DURAGIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin