Part 21. WOW

125 6 5
                                    

Jajmile jsme vešli do dveří, musela jsem zamrkat....co to je?
Podívala jsem se na Nialla, taky zíral dopředu na stěnu vedle, které stál Harry, Louis, Liam a Gemma a všichni měli na tvářích široké, skodolibé úsměvy.

Udělali jsme pár kroků dopředu abychom dobře viděli.
Opravdu, na stěně bylo nalepeno spostu polaroid fotek. A nejen ledajakých. Byli o siluety mě a Nialla.

"Hodilo se to." Řekl Harry a zvedl do vzduchu polaroid a dalekohled.
Nevěděla jsem jestli se mám smát, nebo radši utéct.
"Jste blázni." Vydechl Niall, zatáhl mě za ruku a oba jsme vyběhli zase ven, směrem k našemu bungalowu.

Jakmile jsme tam doběhli, jsme ssebou plácli na postel a začali jsme se hrozně smát. Jen jsme tam tak leželi a smáli se, až nám tekly slzy.
"Pujdem zpátky?" Zeptala jsem se a sedla si na kraj postele.
"Nevim." Řekl Niall a sedl si vedle mě.
" Jooo pujdeeem!" Zařvala jsem mu do ucha a rozcuchala mu vlasy.
"Heeej ty jednaaa!" Zasmál se a natáhl se je mě.
Chtěla jsem uhnout, ale jehi ruce byli podstatě delší a tak jsem i já skočila s vrabčím hnízdem na hlavě.
"Ale já jsem se česalaaaa!" Zaúpěla jsem. "Teď budu vypadat hrozně." Naříkala jsem.
Niall jemně chytil mou hlavu do svých dlaní.
"Ty nikdy nebudeš vypadat hrozně. Jsi nejkrásnější přesně taková jaká jsi."
Teď jsem si uvědomila, že jsem nenamalovaná, rozcuchaná a neosprchovaná a jediný co je na mě hezkýho jsou moje šaty.
Podívala jsem se do Niallových očí, které měl upřené zase do těch mojich.
Byli tak nádherné, že jsem se v nich hned začala topit, dokud mě nepolíbil a já jsem zavřela oči abych si užila ten moment....

"Heeeeej co děláte pojďte zpátky!!!" Ozvalo se zabušení na dveře.
Oba jsme sebou trhli a Niall jen protočil očima.
"Co jeee?" Zavrčel.
" Pojďte zpátky!" Slyšeli jsme Liamův hlas.
"Proč?" Odsekl Niall.
"Protože jinak vystydne jídlo!" Řekl Louis.
Iba jsme se na sebe s Niallem podívali a jednohlasně jsme vykřikli:
"Už jdeme!!!!" A oba jsme vystřelili z postele ke dveřím.

...

Vešli jsme do bungalowu a samozřejmně nás přivítal Harold velkým obětím.
"Vyšlo ti to kámo." Řekl Niall a pořád nepouštěl mojí ruku.
"To je dobrý Ni, poděkuješ mi na svatbě." Zasmál se a my s ním.
"Vy jste to měli naplánovaný a ještě jdte nás potom sledovali?" Zeptala jsem se s pohledem upřeným na zeď polepenou obrázky.
"Jo jo....jsme Dobrý ne?" Zasmál se Harry.
"Horší než paparazzi!" Zamračil se Niall a sedl si ke stolu.
"Chci jíst!" Řekl.
Gemma přinesla na stůl pizzu (ta nesměla chybět) a všichni jsme se pustili do jídla.
Harry nejdřív do pizzy zapíchal svíčky, protože jsme neměli dort a byla strašná legrace.

...

Sedla jsem si vedle Nialla na gauč, Louis vedle mě a Gemma, Liam a Harry si stoupli na gauč, tak aby viděli.
Na kolenou jsem měla notebook a klikla na skype. Uděláme "narozeninový cally".
Chtěla jsem jako první zavolat Vicky.
Klikla jsem na ikonku a chvilku čekala.

" Ahoooj, tak co už tě pustili, nebooo???"
Řekla Vicky a s výhrůžným výrazem vytáhla pánvičku.
Všichni jsme se rozesmáli.
"Je vás tam víc? "
Zeptala se Vicky a já jsem zapla kameru.
"Juu oni tam jsou všichni. Ahojte...tak už jste jí pistili? Máte štěstí!"
Usmála se a zahrozila pánvičkou.
" Ano, pustili mě a představ si, za tu dobu mi ti připravili nádhernou narozeninovou oslavu! " Vyhrkla jsem.
" Juu to je hezký! Tak vám odpouštím." Zasmála se Vicky a zastrčila pánvičku.
"Děkujeme za odpuštění, ale byl to nápad Louise a mého bratra." Usmála se Gemma.
"Nene byl to můj nápad! Jsem génius, že? Měl bych dostat Nobelovu cenu."
Chvástal se Louis.
" No to určitě. Třeba za mír!"
Odpověděla Vick a všichni jsme se rozesmáli.

Potom jsme ještě nějakou dobu s Vicky mluvili, řekla jsem jí o Niallovi za což byla hrozně ráda a taky jsem jí ukázala nějaké dárky. Dist jsme se nasmáli.
"Tak ahoooj Hann. Ahoj všichni, mějte se a buďte na ni hodní."
Rozloučila se Vick a vypla to.
" Tak co říkáte na Vick?" Zeptala jsem se.
" WOW!" Řekli jednohlasně Liam a Harry v zasněnym tónu.
Hned jim přiletěl od Gemmy pohlavek.
" Jauuu. Já jsem jen pomáhal Liamovi." Řekl uraženě Harry.
Liam se na něj nechápavě podíval.
"Noo jen si to přiznej brácho, líbí se ti." Zakřenil se Harry.
" Ale..."mávl Liam rukou a šel si sednout. Asi se trochu začervenal.
" Myslím to vážně. Třeba se dáte dohromady a mohl bych to vyfotit na náš slavný pilaroid." Zasmál se Harry.
"Aaaa náš Haroldek si hraje na dohazovačku!" Ušklíbl se Louis.
"No, ale řekněte, že mi to docela jde." Usmál se spokojeně Harry a podíval se na mě s Niallem.
Jen jsme se usmáli.
" Joo a možná jsme vás tam u něčeho vyrušili..moc se omlouváme. " Zakřenil se znovu Harry. Měl nějakou divnou náladu.
"Nee ti je dobrý." Odsekl Niall naštvaně.
" Neee to je dobrý...klidně pokračujte." Zasmál se Louis a dostal od Liama i od Gemmy pohlavek.
"No Prosím, tady ty pohlavky dneska lítaj!" Zasmál se Harry.
"Chceš?" Zeptal se Louis a než Harry stačil zareagovat už taky dostal.
Strhla se pohlavková bitva. Dokonce i já jsem dostala.
Od Harolda. Trochu mi přišlo blbý mu dát pohlavek, tak jsem do toho zapojila polštář. Strhla se polštářová bitva.
"Pillow war, my enemy my ally!" Zařval Louis a mlátili jsme se a mlátili.
Potom se z toho vyvinulo to, že všichni mlátili mě a Nialla dokud jsme se nepolíbili a potom konečně přestali. Jsou to cvoci.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Tak tentokrát zase trochu kratší kapitola, omlouvám se, že je to o ničem, ale alespoň něco.
Prosím napište mi do komentářů, co myslíte, že se bude dít dál, jelikož za chvíli pobyt na Maledivách skončí. Co bude dál?
XOXO
~Meg ♥

Just Friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat