Mami ja půjdu ven. Nepůjdeš. Proč??? Proto. Ale... Né řekla jsem že ne. Ale já půjdu!!! To se opovaž. No to se opovážim. Dělej si co chceš. Už se stmívá, asi pomalu půjdu. Nechoď. To nebyla mamka. To nebyla. Kdo to je??? Nikdo. To se mi asi zdá. Nezdá. Kdo jsi??? Neřeknu. Řekni mi to!!! Neřeknu. Proč říkáš jen jedno slovo??? Proto. Proč??? Nemůžu. Co nemůžeš??? Říct. A co dál??? Dvě. No dál??? Slova. A to je všechno??? Ne. Tak dál. Najednou. Aha. A kdo jsi??? Duch. A koho??? Neřeknu. Sama. To. Uvidíš. Aha, hm. No tak já už musím. Nechoď. Nerozkazuj mi. Jak. Chceš. Tak ahoj Já jdu. Hm. To by mě zajímalo kdo nebo co to bylo. Divný. Jdu cestou necestou.....co to je??? Takova divná cesta. No, půjdu to prozkoumat. Ach jo, co to je??? Ňáká divná osoba. Kdo jsi, osobo, co pak chceš, u něho. Já nic,Já jenom.... No, co chceš, osobo, já tu teď, čekám, na něho. Na koho??? Na vedoucího. A kdo to je??? Zombí. Ááá Ááá, kde to jsem??? Na cestě ze které není úniku. No to jste mi pomohl. Já to vím. Už musím. A kam chceš jít??? Když tady budeš na večeři. Kdo jako já??? Jo. Hm, ale už opravdu musím. No tak to pr. Hele nech mě na pokoji!!! Nenechám. Ale jó necháš!!! Co děláš Zombí. Ale nic ona tady nechce zůstat na večeři. Ty se jmenuješ Zombí??? Jo. Aha. Máš něco proti. Né to né. Ok.
ČTEŠ
Horrorová cesta
RandomTento příběh je o tom jak se jedna dívka dostane na cestu smrti, no a jak to bude od začátku to uvidíte sami......