Capitolul 19

4K 134 21
                                    

M: Și tu!

După asta am urcat în camera mea. Mă arunc în pat și îmi iau laptop-ul. Îl deschid și intru pe instagram ca să văd ce mai este. După 30 de minute vine Margarett pentru a mă chema la masă. Merg jos și acolo era și tata.

După cină

După ce am terminat de mâncat, am urcat din nou în camera mea și mi-am luat pijamalele și lenjeria intimă și am intrat la baie.

Mi-am dat jos hainele pe care le purtam, punându-le în coșul de rufe. Între timp las să se umple cada cu apa, punând și spumant.

După ce s-a umplut intru în ea și începe relaxarea!!

După 20 de minute

După această relaxare de 20 de minute m-am decis să ies. Mi-a ajuns.

Ies din cadă și îmi iau un prosop. Acesta îmi absoarbe picăturile fine de apă de pe corpul meu. După aceea îmi iau lenjeria, urmată de pijamale.

Ies din baie și mă decid să îi trimit mesaj lui Justin și lui Stefy cu " Noapte bună".

Îmi iau iphon-ul de pe noptieră și le scriu amândurora, lui Justin îi scriu așa: " Noapte buna iubire!! 😍😘❤"

Iar la Stefy așa:"Noapte bună draga mea!!😘❤"

După ce le trimit îmi pun telefonul înapoi pe noptieră și îmi pun capul pe perna moale, urmând să mă învelesc cu pătura pufoasă și albă.

Când aproape să adorm aud telefonul vibrând. Cred că mi-au răspuns. Justin mi-a scris:" Noapte bună baby!! Love you.💜 Don't forget!"

Iar Stefy mi-a scris:" Noapte bună scumpa mea!! 😘❤❤"

Din nou mi-am pus telefonul pe noptieră și mi-am pus capul pe pernă cu speranța că o să adorm și că nimeni nu o să mă deranjeze. Dar cum universul nu ține cu mine, trebuia să apară ceva sau mai bine spus cineva. Apare tata la ușa camerei mele.

A: Bună tata!

S: Vroiam doar să îți spun noapte bună honey!

A: Noapte bună daddy!!

Vine și mă sărută pe frunte.

A: Te iubesc!!

S: Și eu. Acum culcă-te, mâine ai încă o zi grea.

A: Da, apropo Stefy mi-a spus că să îți spun că te salută când a plecat.

S: Bine. Noapte bună!!

A: Noapte bună! * mă mai pupă o dată și iese din cameră închizând în urma lui ușa*

După asta intru în lumea în care se poate întâmpla imposibilul.

*****

Mă trezesc greu, dar mă trezesc totuși. Ma îmbrac👇

 Ma îmbrac👇

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Fata managerului! (Fanfiction Justin Bieber)VOL I FINALIZATUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum