Hande
Bütün gece kızlarlan konuşmuş sohbet etmiştik. En son Masal'ın Murat ile görüştüğünü öğrendik ve bunun üzerine biraz şaşırdık o bize olanları anlattı. Tüm gece böyle geçerken biraz da film izlemiştik. Şuan kızlarlan kahvaltı yapıyorduk.
Sabah uyandığımda telefonuma mesaj gelmişti. Barış mesaj atmıştı 'bugün buluşalım mı?' yazmıştı bende kabul etmişti. Şuan saat 1'di saat 2'de buluşacaktık. Kızlarlan 1 saat içinde konuşurduk. Ben zaten hemen hazırlanacağım için sorun yoktu. Yemeğim bittikten sonra hemen yukarı çıktım ve giyeceklerimi hazırladım. Bugün güneşli ve sıcaktı.Üstüme kolsuz mavi renkli göbeğimi açık bırakan dar bir t-shirt giydim altıma ise mavi-beyaz renkli uzun bir etek giydim saçlarımı ise at kuyruğu yaptım ayakkabı olarak siyah topuklu bir ayakkabı giydim. Makyaj olarak o kadar fazla birşey yapmadım mat bir ruj sürdüm,siyah bir rimel sürdüm. Aynaya baktığımda kendi kendime 'güzelim' gibi cümleler kurdum. Hemen telefonumu elime aldım ve aynada fotoğraf çekindim bir kaç tane. En beğendiğimi seçtim ve ınstagrama attım. Hemen 30 beğeni geldi.
Instagram da fazla takipçim olduğu ve fazla tanındığım için fazla takipçim var ve bu yüzden fazla beğeni geliyor.
Kızlar aşağıda televizyon izliyorlardı. Hemen aşağı indim ve kızların yanına yaklaştım. Topuklularım ses çıkardığı için kızlar bana baktı. Çok güzel olmuşsun filan dediler hemen elime telefonumu aldım saatte baktım daha 50 dakikam vardı. Bu yüzden kızlarda birlikte dışarı çıkacakları için onlarda üstlerini değiştirdiler. Sedef üstüne beyaz üstünde desenler olan bir t-shirt ve uzun siyah dar paça pantolon kırmızı-siyah kareli gömleğini beline bağlamış saçını açık bırakmıştı. Masal ise mini kırmızı bir elbise giymiş göğüs dekolteleri olan üstüne ise deri ceket giymiş. Nihal ise krem rengi bir t-shirt ve kısa olan ve göbeğinin üstüne gelen rengarenk kısa şort giymişti. Şortu göbeğinin biraz üstünde bitiyordu ve ayaklarını gösteriyordu. Derin ise üstüne beyaz bir t-shirt giymiş desenleri olan altına mavi dar paça giymiş. Biraz kızlarlan foto çekindik ve ınstagrama attık. Ben hemen çıktı benlen birlikte kızlarda çıktı. Ben Barış'ı beklerken kızlar Sedef'in arabasına binip gittiler. Birazdanda Barış geldi ve gittik. Bir avm'ye gelmiştik. İlk önce bir cafeye geldik ve kahve içtik. Oradan çıktıktan sonra mağazaya girdik ve giysi,elbise,takı aldık. Tabi ki bana aldık!!! Sonra Barış'a birşeyler seçtim ve denedi. Sonra sinemaya girdik. Romantik bir sinema seçmiştik. Ama ben o kadar izlemiyordum. Filmde öpüşme sahnesi geçince tüm sevgililer öpüşmeye başladı. Biz en arka sıraya oturduğumuz için kimse bizi görmüyordu. O yüzden Barış bana bakıyordu bende ona baktım. Ardından hemen dudaklarına yapıştım. İkimizde profesyonelce öpüşüyorduk...
Herkes filme geri dönerken biz hala öpüşüyorduk. Barış alt dudağımı ısırınca ağzımdan bir inilti çıktı. Barışın beni kucağına alınca hala öpüşürken bir anda önde kızları görmemlen durakladım. Genelde böyle şeylerden utanmadığım için bu seferde utanmadım ve öpüşmeye devam ettim. Öpüşmemiz derinleşince Barış elleriyle başımı tuttu ve kendine bastırdı. Bende ellerimi saçlarına götürdüm. Öpüştükten sonra Barış beni kucağından indirmemişti. Bende arada bir ona bakıp dudaklarına kısa bir süreliğine öptüm. Film bittiğinde film salonundan çıktık. Biraz sonra kızlarda bize katılınca gezdik.
Hepimiz cafeden kalkarken bizim önümüzde birisi durmuştu. Doruk? Lan oğlum kızdan hem ayrıldın hem de peşini bırakmıyorsun bu nedir lan? Sedef'İn gülen yüzü hemen düştü ve yanına yaklaştı.
"Ne istiyorsun! Şerefsiz!!" diye bağırdı Sedef.
Cafe avm'nin hemen ortasına kurulduğu için herkes bizi rahatlıkla görebiliyordu ve izleyebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Okulda Bin Manyak
RandomBir okulda pekte umursanmayan öğrenciler. Bu okulun en coolu olan bir kaç çocuk ve genellikle erkeklerlen takılan Sedef ve Hande genellikle üçlü dışarı çıkan Hande,Murat ve Burak genellikle birlikte sinirlenip,gülüp,ağlayan bitmeyen dostlukları olan...