/1/
*Caros pozicija*
-Rytas-
Pabudau nuo vėjo judinamos šakos bildesio į mano langą. Na ką, turiu valandą susiruošimui!
Lėtai išlipau iš lovos ir nuėjau į vonios kambarį. Kai kojos palietė šaltas grindis, kūną nukrėtė nejaukus jausmas. Nusiprausiau ir iškarto tapau žvalesnė.
Nuėjau prie spintos ir iš jos ištraukiau , baby pink spalvos megztinį su užrašu "Princess", juodus aptemtus džinsus bei juodus Nike Air Max sportabačius. Viską užsimoviau ir pasiėmusi kuprinę bei telefoną nulipau į pirma aukštą.
Virtuvėje sėdėjo mama ir pasitiko mane su šypsena.
"Su 17-tuoju, mano mergyte!"
Ir padavė man nedidėlę dėžutę.
"Dėkui!" Nusišypsojau pasiėmusi dėžutę įsidėjau ją į kišenę ir apkabinau mamą. Na ir nieko nelaukusi nuėjau užsimauti savo paltuko ir išėjau iš namo.Iki mokyklos maždaug 10 minučių kelio, tad tikrai spėsiu. Eidama kuprinėje radau batonėlį, jį suvalgiau ir popieriu numečiau į tuščią kaimynų kiemą. Jie išsikraustė prieš savaitę, nes 'išvyko laimės ieškoti' į Kaliforniją. Bet aš nieko prieš šitam jų sprendimui, kelionės ir nauji įspūdžiai yra tikrai gerai.
Iš kišenės išsitraukiau mamos dovanotą dėžutę, ją atidariusi išvydau širdelės formos pakabuką, joje buvo šeimos nuotrauka daryta prieš 5 metus, kaip tik tą vasarą ir netekau savo tėčio...
*Su mama džiaugsmingai ruošiu vakarienę ir laukiu iš darbo gryžtančio tėčio. Tačiau staigus padangų cypimas ir dūžis sunaikina viską, visą džiaugsmą.*
Tą vasaros vakarą mano tėtis mirė dėl kvailo ir neblaivaus vairiuojančio paauglio...
Pakabuką užsisegiau ant kuprinės ir įžengiau į mokyklą. Iki skambučio liko dar 10 minučių, tad laiko turiu į valias. Nuėjusi prie savo spintelės ją atrakinau, sulanksčiusi paltą įdėjau jį į spintelę ir pasiėmusi reikiamas knygas pradėjau eiti link matematikos kabineto, tačiau jau vos po kelių žingsnių kažkas uždengė man akis. Iš kikenimo supratau, kad tai Alex.
"Alex?" Pradėjau juoktis ir rankos nuo mano akių buvo patrauktos. Apsisukau ir stipriai apkabinau savo bestutę.
"Su gimtadieniu, sis!" Ji man įteikė mūsų mėgstamiausios drabužių parduotuvės dovanų kuponą.
"Ačiū! Šiandien būtinai po pamokų eisim apsipirkti, nes ryt šeštadienis ir mano mama tikrai leis tau šiandien pas manęs nakvoti!" Su begaliniu džiaugsmu pasakiau draugei ir greit nubėgusi atgal prie spintelės ir į ją įsidėjau Alex dovaną. Kartu nuėjome į matematikos kabinetą.
"Na, kaip ir pirmadienį sakiau, šiandien bus kontrolinis. Manau, kad visi jam spėjote pasiruošti." Sena ir jau su keliomis žilomis sruogomis kalbėjo matematikos mokytoja.
"Šūdas.." sumurmėjau, nes visiškai buvau apie tai užmiršusi, bet kiek mačiau Alex kuri sėdėjo klasės gale, tai pat buvo apie jį užmiršusi..Mano mama gera, tačiau labai griežta dėl pažymių.. Jeigu gausiu 2 ji mane nudobs ir tikrai neleis Alex pas manęs nakvoti...
Mokytojai dalinant lapus į klasę įsiveržė man dar iki šiol nematytas vaikinas, turbūt naujokas.
"Louis, sėskis ten." Mokytoja parodė vietą už manęs, nes turbūt jo tėvai jau jai buvo viską pasake.Visos varvino seiles kaip kokie šunys žiūrėdamos į jį, kai tuo tarpu aš galvojau tik apie kontrolinį.
Ar verta tęsti? Laukiu vote ir nuomonių! ☺💖
(Atsiprašau už klaidas!)
YOU ARE READING
"Kaimynai"
RandomTrumpas Aprašymas Cara Clark - Linksma,nuoširdi,miela,drovi bei graži 16-metė mergina. Alex Ray - Tokia pat kaip Cara, ne veltui jos yra geriausios draugės. Jai taip pat yra 16 metų. Louis Tomlinson - Naujai atsikraustęs vaikinukas. Jis yra šaltas...