Michael
od: lucyfer
michaeeeelooo!Moje serce zabiło szybciej, gdy na ekranie blokady mojego telefonu pojawiła się wiadomość od Luke'a. Chwilę zastanowiłem się, co powinnienem odpisać.
do: lucyfer
co brałeś? podziel sięPołożyłem urządzenie na swoim łóżku. Wcześniej uczyłem się historii, ale po kilku minutach stwierdziłem, że wszystko wydawało się być lepsze od niej.
od: lucyfer
arz zaobserwowała mnie na ig 🙌🏼Wywróciłem teatralnie oczami. Naprawdę średnio obchodziły mnie sprawy związane z nią. Mój nastrój - wcześniej dość pogodny, zmienił się o sto osiemdziesiąt stopni. Teraz było mi smutno. Smutno ponieważ to nie ja, byłem obiektem jego zainteresowań. Traktował mnie, jako najzwyklejszego w życiu przyjaciela i nic więcej. Dlaczego musiałem się w nim zakochać?
do: lucyfer
obserwuje mnie od rokuOdpisałem, choć wcześniej rozważałem w ogóle tego nie robić.
od: lucyfer
co?co? jak?
właśnie to sprawdziłem i kłamiesz! ona cię nie obserwuje!
Westchnąłem sam do siebie. W tej chwili żałowałem już, że w ogóle odpisałem na jego pierwszą wiadomość.
do: lucyfer
stalker!Odrzuciłem telefon nieco dalej od siebie, przewróciłem kartkę podręcznika, choć nawet nie doczytałem wcześniejszej. Próbowałem skupić swoje myśli na nauce, co wcale mi nie wychodziło. Gdy w pokoju rozległ się charakterystyczny dźwięk powiadomienia. Powtarzałem sobie w myśli, że zignoruję i nie odpiszę, jednak coś we mnie wzięło górę, że sięgnąłem znowu po ten nieszczęsny telefon.
od: lucyfer
jej ig to goalCzy on widział zdjęcia na moim Instagramie? Tam nie ma beznadziejnych filtrów i dennych tumblr zdjęć, ale przecież po co być sobą, lepiej ślepo dążyć za innymi.
do: lucyfer
zwłaszcza to, gdzie aż butelka wygięło*załącznik powyżej*
Naprawdę nie mogłem się powstrzymać i musiałem to napisać. Poczułem się lepiej, gdy to zrobiłem, czekałem na odpowiedz, co zresztą nie trwało długo.
od: lucyfer
tobie też się to kiedyś zdarzyłoZaśmiałem się sam do siebie. Dlaczego on jest nią tak bardzo zaślepiony?
do: lucyfer
przepraszam co? nie robię sobie bicków, gdy ich nie mam😂To zresztą prawda. Wolę pokazywać siebie takim jakim jestem. Nie ważne, czy to akceptuję lub też nie niż nieumiejętnie przerabiać swoje zdjęcia i mieć takie wpadki.
od: lucyfer
jesteś zazdrosny, bo mnie obserwuje, a ciebie nieDlaczego niektórzy ludzie, nie potrafią zrozumieć, że coś może ci się najzwyczajniej w świecie nie podobać? Że po prostu kogoś nie lubisz? Macie inne wartości czy też zachowanie, ale nie... zawsze znajdzie się ameba, która wyleci z tekstem zazdrości.
do: lucyfer
chuj mnie ona obchodziod: lucyfer
chcesz ją przelecieć?! wiedziałemdo: lucyfer
prześpij się z nią luke, cokolwiek. droga wolna🖕🏻wybacz autokorekta, miała być ta emoji 👐🏼
Właściwie to miała być to emoji z middle finger, ale przecież...jak nie Luke to kto będzie dawał mi frytki na stołówce?
***
update: 14.09
skymichael
CZYTASZ
»dispirited | muke ✔️
Fiksi Penggemar» gdzie zakochany w luke'u michael pomaga mu poderwać dziewczynę » gdzie luke domyśla, że michael coś do niego czuje, ale pozwala mu cierpieć #07 w kategorii opowiadanie 22.04.2016 ©2016 by skymichael