Ana

324 11 1
                                    

Jmenuji se Lara. Chodim na gympl.

Ráno:
Vstávala jsem v 6, abych vše stihla. Dala jsem si linky,řasenku a červenou rtěnku. Oblékla jsem si tričko a nějaké džíny. Ve škole přibyla nová spolužačka. Byla krásně hubená! Proste celá krásná! U mně bylo volno a pak jeste u Toma, ale sedla si k Tomovi. Začla jsem přemýšlet proč si nesedla ke mně, ale bylo mi to hned jasné .Ja jsem jen tlusta jak prase a ke všemu hnusná.Chtěla bych si aspoň někdy vyzkouset jake to je byt hubena a taaak oblíbená!
,,Laro! Pojď vypočítat tento příklad! Jsi úplně mimo! "
,,Ted jsem to tu vysvětlovala.Kde jsi byla nebo co jsi dělala? "
Ale nic pani učitelko, jen jsem to blbě pochopila.
,,Tak pojď, vysvětlím ti to znovu."

Aaa! Konečně jsem doma! Ta matika mě vždy tak unavi!
Na stole ležel papir a na něm bylo napsané: ,,Zlatičko, dnes přijdu později. Vem si neco dobreho na jidlo! Pa. Mamka
Na obed jsem si vzala zbytek těstovin s omáčkou.

Večer:
Jsem si šla dát horkou koupel a umyla jsem se vanilkovim sprchačem mojim oblibenym! Po koupeli nasledoval notebook. Narazila jsem na krásné fotky..Ano fotky hubenych holek a po te jsem našla Ana asky. Je neuvěřitelné jak se ty holky navzájem podporuji! Ke všemu si říkají sis!
Nee že bych chtěla byt ana jen jsem se podivala.Na internetu jsem si našla význam slova "Ana" našla jsem tohle: Ana= Styl hubnuti, při kterém jíte málo a dřete jak kůň! No dobre bylo tam ze any malo ji a hodně cvičí.
Šla jsem do koupelny a trochu jsem se zastavila u zrcadla, kde jsem si prohlizela moje špeky.Bože měla bych se sebou něco začít dělat.Za chvili je leto a ja vypadam jak prase.
O hubnuti anou jsem se začla posledni dobou hodně zajímat. Vždy večer si čtu ana asky. Prostě se mi líbí jak se tam všichni podporují.
Kouknu se na nějaké diety a na nějaké cvičení. Páni! Tahle Blue jeans diet je jakoby pro mě stvořena! Tato dieta spočívá v tom ze ubyram kalorie a dokonce jeden den v tydnu mam hladovku. No dobře zkusim ji hned od zítřka.Nasla jsem si 30 minutové kardio. Tak od zitřka jdu do toho naplno! Svačinu do školy si dělat nebudu. Obedy si buď odhlasím nebo vyhodim. Zítra spíš vyhodim a nasledujici dny odhlasim.

Muj posledni den blue jeans diet je u konce. Pani zhubla jsem 6kg za tyden! Takže uz nemam 70 kg , ale 64. Jsem na sebe pyšná! Poznám to dokonce i na džínách.

Moje Nejlepší Kamarádka - AnaKde žijí příběhy. Začni objevovat