İZMİR

1.8K 54 9
                                    

Ben Melis ,Melis KARA .17 yaşındayım .Yeşil gözüm, kestane rengi saçlı normal bir güzelliği sahip bir kızım .1 hafta öncesine kadar İstanbul'da Etiler'de oturuyorduk ama şimdi herşeyiyle sorun olan Abim in okulu yüzünden İzmire taşındık.
Annen ve baban diyince olursanız ben daha çok küçükken ölmüştür hayal metal hatırlıyorum yüzlerini ama ilk "anne" yerine "babam" demişim .Annemide severmişimde babamı bir ayrı severmişim Ama ne olursa olsun kim gelirse gelsin abimin yerini kimse tutamaz o beni büyütmüş resmen ona bazen "baba" diyormuşum .Ama şimdi abiyi zor dedirtiyor beyefendi neymiş aramızda 2 yaş varmış ona abi demem gerekiyormuş Acun yalasın o iki yaşcık var aramızda ne olmuş yani ne olmuş.Sadece birsey isticek olursam "abi" derim o da bunu çok iyi bilir .
Şimdi ne yapıyorsun diyicek olursanız beyefendiye atıştırmalık birşeyler hazırlıyorum neymiş aç değilmiş ama birşeyler yemek istiyormuş .Bak bak bak beyefendiye bak.
Ben salona gittiğimde renkli "L" tipi koltuğa oturmuş telefonla konuşuyor .Bende gidip tekli koltuklar oturup tv ye baktım .Konuşması bitince bana dönüp
-Hakan ve Emre gelicek onlarada birşey hazırla .Ve Hakan la fazla yakın olmamaya bak tamam mı ? " dedi bende olumlu anlamda kafa salladım.

Biz Hakan iki sene önce çıkmıştık. Ama Hakan sarhoş olup bana yakınlaşmaya çalışınca ve ilk öpücüğümü alınca 1 ay evden cikmamıştım psikolojik im alt üst olmuştu ama sizin sandığınız hafif bir şekilde yapmamıştı bunu üstümü falan yırtarak her yerim morarmıştı ve o günden sonra ilk kez onu la görüşürücez ve bu beni korkutuyor ne kadar Özür mesajları atsa da cevap vermemiştim abime bana onunla gorusmemi söylemişti onun suçsuz olduğunu bildiği için o onunla hala görüşüyordu. Ama benim görüşmememde hala ısrarcıydı. Bakalım bugün ne gibi şeyler bekliyor bizi.........

Merhaba arkadaşlar benim ilk kitabım ve mükemmel olmasını beklemiyoruz, ama elimden gelince uzun ve güzel bölümler yazmaya çalışıcam . Ve arkadaşlar be bu kitabı arkadaşım İrem le yazıyorum Bilginize. ...Bir sonraki bölümü uzun yazıcam bunu tanıtım amaçlı attım .

Kıskanç  Abim in Kıskanç  DüşmanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin