Hayaller ve Gerçekler

130 5 1
                                    

Hayal olmadan hayatın ne anlamı vardır ki? Hayatı güzel yapan hayal değil midir? İşte benim aileme göre hayal sadece gereksiz bir zaman kaybı. Oysa ben hayallerim olmadan umudu nereden öğrenecektim? Güçlü kalıp sabretmeyi bana öğreten hayallerim değil miydi?

 İnsanı sonsuz bir mutluluğa götüren hayaller bizi güçlü kılar.  Kimse seni bu dünyada anlamaz ama orada yarattığın dünyanda herkes ne demek istediğini şıp diye anlar. Bütün isteklerimiz gerçekleşir. 

Ben daha çok neyi hayal ediyorum? Benim için çoook özel olan birini görmeyi. Keşke onu bir kere görebilseydim bizi bırakıp gitmeden önce. Sarılabilseydim, gözlerine baksaydım. Belki şimdi beraber gezecektik, eğlenecektik ama olmadı. Keşke beni uzaktan izlediği gibi ben de onu izleyebilsem. Umarım rahattır. İnsanlar çoğu zaman Justin Bieber'ı düşündüğümü sanıyorlar ama benim hep düşündüğüm o değil. Öyle gözükmesini istiyorum. Çünkü ben başkalarını unutmak için başkalarını seven biriyim. Ama unutmuyorum, unutamıyorum. Ben doğmadan iki yıl önce....Niye? Annemin doğum günümden bir gün önce...Niye? Onunla teyze kız muhabbetleri yapardık. Ben onu tanımak istiyorum. Ses tonu nasıl en ufak bir fikrim yok. Sadece evimizin bir köşesinde hep duran o resmindeki güzel yüzünü görüyorum. Aslında bu yazıyı hayaller ile ilgili yazacaktım ama buraya getirdim. Nedenini bilmiyorum. Belki ona sarılmak nasıl hissettirirdi bilmek istediğimdendir. Umarım şu an rahattır. Hakkında isteyebileceğim tek şey bu. Ben onun hayatında olmadım ama o benim her zaman hayatımda olcak. Seni seviyorum teyzecim. Hep de sevicem.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 13, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayaller ve GerçeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin