ΚΕΦΆΛΑΙΟ 20

589 56 14
                                    

Με έπιασε από την μέση και εγώ τυλιξα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του για ένα βαθύ και γλυκό φιλί... Αχχ είναι υπέροχος. Το φιλί μας σταμάτησε και ο DJ έβαλε ένα αργό τραγούδι το Stairway to heaven των Led Zeppelin. Πέρασα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και αυτός γύρω από την μέση μου και αρχίσαμε να κουνιόμαστε στον αργό ρυθμό της μουσικής. Γέρνω το κεφάλι μου στον λαιμό του και συνεχίζουμε τον αργό χορό. Όλο αυτό που ζω είναι σαν όνειρο, είναι υπέροχο και δεν θέλω να τελειώσει ποτέ. Τον λυπάμαι λίγο τον Γιώργο, αλλά δεν θα σταματήσει να είναι φίλος μου, οπότε κατά κάποιο τρόπο μου φεύγουν οι ενοχές.

Πλευρά Νικ

Μου είχε λείψει τόσο πολύ η αγκαλιά της. Τώρα είμαι σίγουρος, είμαι σίγουρος, είμαι ερωτευμένος μαζί της. Είναι υπέροχη. Όλο αυτό τον καιρό που ήμουν μακριά της ήταν λες και δεν υπήρχε γη κάτω από τα πόδια μου. Δεν με νοιάζει τι θα κάνει ο Πέτρος, εγώ το μόνο που θέλω είναι να είμαι μαζί της. Είναι πανέμορφη και η αλλαγή στο μαλλί της την κάνει ακόμα πιο όμορφη. Το ξέρω, το ξέρω σίγουρα ότι την αγαπάω!

Τέλος Πλευράς Νικ

Το τραγούδι τελείωσε και ο Νικ μου ψηθίρισε στο αυτί:
- Σε αγαπώ πολύ Μαρία.
- Και εγώ σε αγαπώ Νικ.
- Και για πάντα θα σε αγαπώ Μαρία.
Αυτό που είπε μου άρεσε πολύ, αλλά είναι μεγάλες λέξεις το πάντα και το πότε...
- Νικ είναι μεγάλη λέξη το πάντα, είσαι σίγουρος ότι με αγαπάς τόσο πολύ;
Τώρα πια τον κοιτούσα βαθιά στα υπέροχα γαλάζια του ματιά του.
- Ναι Μαρία το ξέρω. Είμαι 18 ετών και δεν έχω νιώσει ποτέ έτσι για κάποια κοπέλα. Κάθε φορά που μιλάμε νιώθω σαν ένας νέος κόσμος έχεις δημιουργθεί και οι μόνοι κάτοικοι του είμαστε εμείς οι δύο. Σαν ένας νέος κόσμος γεμάτος χαρά και ευτυχία έχει δημιουργηθεί γύρω μας. Σε αγαπάω πολύ, ξέρω γνωριζόμαστε λίγο καιρό, όταν όμως κάποιοι είναι γραφτό να είναι μαζί το ξέρουν από την πρώτη κιόλας στιγμή.

Δεν του απάντησα, το μόνο που έκανα ήταν να τον κάνω μια σφιχτή αγκαλιά. Είναι γλύκας μωρέ... Δεν έχασα χρόνο, ακούμπησα τα χέρια μου στα μάγουλα του και πίεσα το πρόσωπό μου με το δικό του. Η ώρα είχε πάει 11:45. Μα πως πέρασε τόσο γρήγορα η ώρα; Μάλλον όταν είσαι με αυτόν που αγαπάς, ο χρόνος περνάει πολύ γρήγορα.

DJ- Το τελευταίο τραγούδι για απόψε θα είναι ξεσηκωτικό για να μην ξεχάσουμε ποτέ αυτή την βραδιά. Do you wanna go home?
Είπε αυτό και βάζει επιτόπου το τραγούδι στο σημείο που λέει We don't wanna go home!
Η Σωτηρία με πλησίασε μαζί με τον Μανώλη και φύγαμε μακριά από τα αγόρια και αρχίσαμε να χορεύουμε μόνες μας. Μετά από λίγο νιώθω δυι χέρια γύρω από την μέση μου και μια καυτή ανάσα στον λαιμό μου και γυρνάω και βλέπω.... δεν πιστεύω αυτό που βλέπω! Βλέπω έναν Κώστα να είναο έτοιμος να με φιλίσει. Η Σωτηρία είχε πάει στο μπάνιο {ξέρετε μαζί με το αμόρε της ;-)}. Το κράτημα του ήταν πολύ δυνατό και δεν μπορούσα να φύγω.

- Κώστα άσε με! Τι θες πια από την ζωή μου;
- Εσένα! " Λέει και αρχίζει να με φιλάει στον λαιμό
Εκείνη την στιγμή πλησιάζει ο Νικ και μόλις βλέπει τον Κώστα νευριαζει

- Την γάμησες μαλάκα!
Λέει και τρέχει κοντά του. Όχι πάλι γαμωτο

_______________________________

554 λέξεις...
Λοιπόν τι έχετε να πείτε; Ο Κώστας φαίνεται να μην είναι στα καλά του... Τι δεν καταλαβαίνει αυτό το παιδί. Μάλλον κάτι άλλο κρύβεται πίσω από την συμπεριφορά του... Θα το δούμε στα επόμενα.

Σχολιάστε και ψηφίστε αν μπορείτε θα με βοηθούσε πολύ <3

Kisses
Stella_Lynch_babe

Υ.Γ. Το τραγούδι είναι το Stairway to heaven των Led Zeppelin. Το λατρεύωωωωω!!! Στην φώτο ο Κώστας... Δεν το σχολιάζω γιατί είναι κούκλος, σαν τον Νικ όμως κανένας... Για τα μάτια της Μαρίας τουλάχιστον...

Η Αγάπη Μοιάζει ΨέμαWhere stories live. Discover now