9. Fejezet

3.5K 215 6
                                    

Tegnap is nálunk aludt Tomi. A végén már nálunk fog lakni. Hál Istennek az én anyumat,  meg az ő szüleit ez nem zavarja.

Reggel hamar keltünk, hogy be tudjunk melegíteni a mai napra. Egymást emelgettük, nyújtottuk, és jól leizadtunk. Miután felöltöztünk (tussolni sajnos nem volt idő) leszaladtunk, hogy reggelizzünk. Anyu már lent várt minket.
-Sziasztok! Oh! Hogy meg vagytok izzadva! Milyen jó is a reggeli ágytorna!-Kortyolgatta a kávéját.
-Ajh anyu! Csak bemelegítettünk! Ma sport nap lesz!- Vörösödtem el, majd leültünk Tomival az asztalhoz.
-Igazából a reggeli szex sok kalóriát eléget, és jó bemelegítésnek is!-Kacsintott rám Tomi, majd megfogta a combom.

Az iskolában már a fele diák bent volt. Az aulában vártuk, hogy mindenki megérkezzen, és együttesen kivonuljunk a legközelebbi parkba, amit a SportbEurope Center már berendezett nekünk a versenyre. Mellékesen megjegyzem, hogy Tomi nekik dolgozik, mint személyiedző. És így ismerkedtünk meg... Régi szép idők....

Futással kezdtünk. Tök kis helyes távot kellett lefutni, amit Tomival a kisújjunkból is kiráztunk. Utána következet a zsákban futás. Egy zsákban két embernek kellett lennie. Tomival bemásztunk egybe, majd nagy bénázások közepete, elkecmeregtünk a célig.. A övetkező kosarazás volt. Nem isvkell mondanom megnyertük...  A csapatunk 4 tagból állt.. Mi Tomival és Evelin és a bátyja. Ők is nagyon ügyesek voltak. Utoljára lehetett választani, hogy biciklizni, görkorcsojázni vagy gördeszkázni megy-e az ember. Mi Tomival a deszkát választottuk, Evelinék pedig biciklizni mentek...

 Mi Tomival a deszkát választottuk, Evelinék pedig biciklizni mentek

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Work For Life //Befejezett//Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang