Miluji tě...

101 3 3
                                    



Pozorovala jsem Harryho jak se ke mě pomalu blíží, a doslova cítila to sexuální napětí, které v tu chvíli mezi námi panovalo. (má bohyně nepokrytě zírá na Harryho s úsměvem na rtech a div ne se slinou u koutku úst). Tak počkat tohle tedy ne. Přiznávám je to jen den a noc co znám Harryho, a on mě k mému velkému překvapení opravdu hodně přitahuje. Ale zrovna teď v tuhle danou chvíli, i když mi moje tělo říká úplně něco jiného...

(bože chtěla bych se ho dotýkat úplně všude)...ten chlap je prostě až hříšně sexy. (bohyně leží na pohovce v sexy prádelku, s chtíčem v očích a rychle pokyvuje hlavou na souhlas) a dost zamračím se na ni a vlastně i sama na sebe. Asi jsem se zbláznila.

Sophie, vzpamatuj se... musíš si s ním promluvit...tohle musíš zarazit...

Zvedám prudce ruce a svůj pohled zabodávám do Harryho. On se zaráží jen sotva metr ode mě a zůstává stát s němou otázkou v očích a užaslým pohledem.

„Tak dost Harolde, musíme si promluvit" opětuji mu jeho pohled a snažím se sebrat zbytek svého sebevědomí. „Prosím Harry, potřebuji s tebou mluvit, a myslím že jsi to byl hlavně ty, kdo chtěl znát můj příběh, nemýlím-li se" dodám a sleduji jeho reakci.

To napětí mezi námi ovšem neustává, stojí jen kousek ode mě a já zhluboka dýchám, protože moje hormony se rozhodly, že mi to v tuhle chvíli vůbec neusnadní. A jeho vůně to samé, sakra proč jenom ten chlap musí tak krásně vonět. ( proč jenom nemám víc zkušeností, nikdy mě nikdo takhle nepřitahoval a absolutně nevím co s těmi všemi pocity mám dělat) moje mysl je zmatená. Hodně zmatená. Z něho, z toho všeho...

Moje tělo by chtělo, aby se mě Harry dotýkal, ale tam někde uvnitř mojí mysli jsou pořád pochyby. (bohyně sedí nehybně na podložce v tureckém sedu a mračí se na mě s nesouhlasem v očích). No co, momentálně hlasuji pro odpírané potěšení, musím mu odolat. Než se to všechno mezi námi vyjasní. Stále nevím na čem jsem.

Pozoruji Harryho, jehož pohled se znenadání mění z toho sexy kočičího na plný pochopení, jakoby si teprve teď uvědomil, co chtěl udělat (pak že sex nezatemňuje mysl) a kývl na souhlas.

„Jasně promiň Sophií, já jen,  no prostě tobě se nedá odolat. Ano promluvíme si, chtěl bych znát tvůj příběh, celí příběh" odpoví mi a podá mi ruku. Ach Harry, mě se nedá odolat? čemu se proboha na mě nedá odolat. No nic to vyřeším později, zhluboka se nadechnu a vložím svou dlaň do té jeho.

Opět pocítím to lehké mrazení a pozoruji ho jak se usměje s v jeho pohledu se odráží pochopení *ano já to také cítím* no páni, on to cítí taky. Takže v tom nejsem sama, proběhne my myslí zatím co mě Harry vede do obývacího pokoje a usazuje nás na velkou a pohodlnou sedačku.

Zabořím se do těch měkkých polštářů a on se usadí vedle mne. Stále drží mou ruku a přejíždí mi palcem po kloubech a mě to způsobuje úžasné pocity, díky kterým se nedokážu soustředit. A tak mou ruku i přes jeho protest stáhnu do klína a zhluboka se nadechnu.

„Promiň Harry, ale potřebuji se soustředit a tvé doteky my to neumožňují" podívám se do jeho úžasných zelených očí a on jen přikývne na souhlas. „Tak mluv Soph já poslouchám, řekni mi všechno prosím" pobídne mě a já začnu vyprávět.

MY ANGEL (Harry Styles)    *POZASTAVENO*Kde žijí příběhy. Začni objevovat