Saçma İnsanlık Ve Eğitim Sistemi

27 3 1
                                    

Merhaba, uzun zamandır yazmıyordum ama yine doldum
Öncelikle yüreksiz terörün temiz yürekli insanlarımızı katletmesini kınıyorum, abartıp konu üzerinden prim yapmayacağım. Ülkemizin başı sağolsun.
Bu gün konum eğitim sistemimiz.
Yaşamımızın en önemli (6-36) yaşlarının en önemli saatlerini sadece sınavlara hazırlanıp değersiz yaşlı günlerimize satıyoruz. Hayat boyunca sınavlar bizi meşgul ediyor ve hiçbir başarımız bize yetmiyor. Bir şeyler bittikçe yeni bir şeyi hedeflemek zorunda kalıyoruz ve eğer yapmazsak ne yaşayabiliyoruz ne de karnımız tok kalıyor.
Bu sistemi yaratan biziz ve bu sistemin hatasız olduğunu düşünen yine bizleriz. Gencecik insanları sınav stresi ile depresyona sokuyoruz bunu da para denen bencilliğin icadını çoğaltmak için yapıyoruz.
Neden insanlar birbirine güvenmez?
Neden ülke ülke ayrılmışız ?
Peki neden farklı dillerde konuşuyoruz?
Neden ırk dediğimiz şey var?
Anlatayım. Bunlar tamamen önceki insanların kendilerini yükseltmek için kurdukları sistemin, aynı kandan gelenlerin savaşmasının birer yoludur. (Dini yaymak için yapılan gaza dediğimiz şey bununla alakalı değildir. Hatta aynı soydan gelen insanları tek bir dil din ırk ve ülkü içerisinde birleştirmeyi amaçlar) Sultan veya Kralımızın ünü, altını ve şanı için ölmedi mi atalarımız.

Konu dağılmadan söyleyeyim işte tüm bu eğitim sisteminin olayı saçmalıktan ibaret
Ama tabii ki amacının mükemmel olduğunu unutmamak gerek...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ŞikayetlerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin