Ayşegül

19 1 0
                                    

Ne güzel bir ismi var değil mi.. O günden sonra Ayşegül ile arkadaş olduk sürekli beraberdik. Komşumuz oldukları için ailesi benimle gezmesine izin veriyordu. Tatil bitiyor yarın okul başlıyordu acaba Ayşegül hangi okula gidecek diye meraktan patlıyordum. Ertesi sabah okul servisim geldi ve ben okula gittim ilk dersimiz matematik'ti herkes tatil sonrası birbiriyle tatil hakkında konuşuyordu. Ben bir köşeye çekildim,sadece Ayşegül'ü düşünüyordum. Bizim okula gelmesini çok istiyordum. Derken hoca sınıfa girdi. Tatil hakkında sohbet ettik sınıfça, teneffüs zili çaldığında sınıf defterini müdür bey istedi sınıf başkanı bendim, müdür beyin odasına girdiğimde gözlerime inanamadım Ayşegül ve babası oradaydı. Heyecandan defteri bırakıp sınıfa geçtim ders zili çaldı ve hoca yanında Ayşegül ile sınıfa girdi.  Sınıfla tanıştırdı sonra istediği yere geçmesini söyledi fakat bir tek benim önümde ki sıra boştu oraya oturdu o an çok mutluydum. Ders boyunca Ayşegül'e baktım, okul çıkışı birlikte eve gittik yan yana,baş başa eve gittim direkt kendimi yatağıma bıraktım ve hayal kurmaya başladım ona aşık olmuştum çünkü. İnşallah oda bana aşık olmuştur diye dua ediyordum. uyuyakalmışım uyandığımda annem beni çağırıyordu. Ayşegül gelmiş evin önünde beni bekliyordu hemen indim yanına ve bahçede oturduk biraz sonra ders çalıştık birlikte. Tıpkı Filmlerdeki gibi...                                                                                                      

                                                  "AŞK TESADÜFLERİ SEVER"

Kalbim Sana EmanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin