Kristín ⬆⬆⬆⬆❤❤❤
„Tak sa poďme teda pozrieť ale aj tak je to divné" povie Suz.
Vykročíme za Kristín. Ideme už asi pätnásť minút pomalou chôdzou po úzkom chodníčku.
Začala mi byť zima. Obliekla som si bundu. Uvideli sme malú chatku a na malej verande boli nejaký traja chalani. Približne v takom veku ako sme my. Jeden fajčil a dvaja sa rozprávali.
Hudbu mali pustenú strašne nahlas.
Len stojíme a z poza kríkov ich pozorujeme. Vnútri ich mohlo byť okolo desať ľudí.
„A čo teraz?" opýtam sa potichšie.
„No máme na výber, buď pôjdeme ďalej alebo sa otočíme a ideme domov." povedala najstaršia z nás Suz.
Kristín nás ani nevnímala ale pozorovala ich ďalej.
„Pôjdeme tam" nakoniec pošepkala a ani sa na nás nepozrela. Vykročila. Rýchlo som ju schmatla za ruku.
„Kristí? Si si istá?"
„Áno a neboj sa ja piť nebudem." usmeje sa.
„No tak to je super lebo ja by som ťa domov nedotiahla" poviem keď viem že by som to urobila.Išli sme tam. Tý traja čo sedeli na terase sa pozreli na nás a len mávli rukou že máme isť k ním.
Boli sme na terase keď sa nám začali predstavovať.
„Ja som Rey, toto je Lukas a tamten pri zábradli je Adam." povie a usmeje sa.
„A odkiaľ sa tu berete?" spýtavo pozrie na nás Lukas.
„My sme sa prechádzali po lese a začuli sme hudbu aj niečo s hlasom tak sme sem prišli" povedala Kristín, zrejme zasnívaná do Reya.
Mal hnedé vlasy, sivé oči a vyšportovanú postavu. Pravda že bol pekný ale nie na môj vkus.
Hneď si všimol Kristín ako na neho pokukovala.„Vy tu máte párty alebo?" opýtala som sa aby nestála reč.
„Hej" ozval sa Adam a venovali sme si úsmevy.
„Veď poďte dnu a zabavte sa s nami" povedal hlasnejšie aby ho bolo počuť cez hudbu.Vošli sme dnu. Možno traja chalani boli opitý a tancovali ako odtrhnutý z reťaze ale ich som si nevšímala. Okrem nich tam bolo asi šesť dievčat. Ani sme sa neprestavovali. Nebolo to potrebné. Všetky tri ovládli emócie do tanca.
Tancovali sme do kedy sme vydržali. Bol to super pocit.
Nechceli sme piť alkohol, tak sme požiadali o nejaké malinovky alebo Sprite či Kofolu.
Dali nám plné poháre, tak sme do seba naliali tú najlepšiu, ešte studenú Kofolu a išli sme tancovať ďalej.
Po chvíľke som išla na wc.
Vykonala som svoju potrebu a prišla som k zrkadlu. Prehrabla som si vlasy a zrazu niekto otvoril dvere. Bolo to dievča.
„Ahoj" pozdravim jej.
Odzdraví,len tak zamrmle a pozrie sa divne na moju postavu a čo mám oblečené.
Ani som to neriešila a odišla som.
Pche. Nejaká namyslená pipka. Pomyslím si. Myknem plecami sama pre seba a vrátim sa do tanca.
Ešte pol hodinky tancujem bez ohľadu na to koľko je hodín.
Schmatnem mobil, ktorý som mala v bunde a pozriem koľko je hodín.
„Mali by sme už ísť" poviem a chystám sa na odchod.
Suz a Kristín ma nasledujú a von na terase sme zas stretli Adama, Reya a Lukasa..
„Ani sa nerozlúčite?" opýtal sa s posnechom Ray.
„Ahojtee" povieme vsetky tri a Adam nás ešte zastaví.
„Prídete aj nabudúce?"
„Uvidíme asi áno, bolo nám super" povie Kristín.Pozerali na nás ako sme sa strácali v malom lesíku.
Bolo už pol ôsmej a stmievalo sa.
Neprešlo ani dvadsať minút a už sme boli v meste.
„Tak aj nabudúce baby a prajem vám pekné prázdninky" usmeje sa,obíme nás a popraje.
Bolo to milé.
Prišla som domov bolo odomknuté. No doma nebol nikto.Ahojteee takže ako sa vám páčila nová časť? Viem trošku nudné 😁 ak máte niekto nejaké nápady, čo by ste chceli v nových častiach kľudne napíšte aj do spravy 😊 [a keď že je viac krát v tomto príbehu spomenutá Kristín tak ju máte hore] 💟
Ďakujem za pozretie ❤❤❤❤